Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:24:52 GMT

بهره‌مندی ۳۵۰ روستای دلفان از شبکه آب سالم

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۲۹۶۵

بهره‌مندی ۳۵۰ روستای دلفان از شبکه آب سالم

به گزارش ایرنا عباس زارعیان روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه نورآباد به افتتاح ۹ طرح آبرسانی روستایی شهرستان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: ۲۰۵ روستای شهرستان تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب است.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در این سال ها اقدامات گسترده ای جهت توسعه زیرساخت های شبکه آب روستایی دلفان انجام داده و تاکنون ۱۴ هزار انشعاب فاضلاب در شهرستان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه نورآباد نیز گفت: ‌حفاظت و مصرف بهینه منابع آب، آگاهی بخشی عمومی و فرهنگ سازی تنها با مشارکت آحاد مردم امکان پذیر می باشد و در شرایط کنونی باید همه افراد از فرصت ها و امکانات خود جهت فرهنگ سازی در این زمینه اقدام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر جمیاری  با انتقاد از زیاده روی در مصرف آب به بهانه وضو، مسواک و استحمام  افزود: برای جلوگیری از هدر رفت آب نیز باید فرسودگی شبکه های آب رسانی را برطرف کرد.

وی اظهار داشت: کمبود و قطعی آب در برخی روستاهای دلفان موجب بروز مشکلاتی شده است که باید برای رفع آن تدبیری اندیشیده و با مدیریت صحیح منابع آبی و فرهنگ سازی در صرفه جویی، اقدامات جدی انجام شود.

امام جمعه نورآباد افزود: افرادی که با برداشت غیرقانونی آب آشامیدنی برای مصارف تجاری و کشاورزی  موجب افت فشار یا قطعی شبکه آب مردم روستاها شده اند شناسایی و جریمه شوند.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان واقع شده و با هرسین در استان کرمانشاه هم مرز است.

برچسب‌ها نورآباد دلفان آب و فاضلاب لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نورآباد دلفان آب و فاضلاب لرستان نورآباد دلفان آب و فاضلاب لرستان شبکه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز