Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:07:20 GMT

نحوه توزیع برق رایگان مورد بررسی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۳۲۵۱

نحوه توزیع برق رایگان مورد بررسی قرار گرفت

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد که کمیته برق کمیسیون انرژی به ریاست محمدنژاد جلسه‎ای با مسئولین وزارت نیرو در این حوزه برگزار کند و جزئیات محاسبات نحوه مصرف گروه‌های کم صرف و پرمصرف را ارائه بدهند، همچنین محاسبات تعداد مشترکین مشمول این طرح را ارائه بدهند و گزارش این موضوع را کمیته برق به به صحن کمیسیون انرژی ارائه بدهد که در ارتباط با آن اعلام نظر رسمی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مالک شریعتی نیاسر» سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص محور موضوعات جلسه امروز (یکشنبه) این کمیسیون به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: در ابتدای جلسه امروز کمیسیون انرژی بحث انتخاب مشاورین کمیسیون در دستور کار قرار گرفت، پیش از این حدود 58 نفر توسط اعضای کمیسیون به عنوان مشاور برای کمیسیون پیشنهاد شدند که رزومه آنها مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به تعداد زیاد مقرر شد که شاخص‌هایی برای تعیین اعضای این 5 نفر توسط کمیسیون  مطرح و تعیین شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در توضیح شاخص‌های انتخاب مشاورین کمیسیون انرژی تصریح کرد: این شاخص‌ها در سه بخش صلاحیت‌های عمومی، سوابق کاری و تحصیلی مرتبط با موضوعات کمیبسوین تعیین شد. همچنین مقرر شد هیئت رئیسه کمیسیون انرژی براساس این شاخص‌ها این 58 نفر را ارزیابی کند، امتیاز بدهد و 20 نفر اول را انتخاب کند و در جلسه آینده اسامی را در صحن کمیسیون مطرح کند تا اعضا از میان آنها 10 نفر را انتخاب کنند و آن ده نفر طبق دستورالعمل اعلامی به هیئت رئیسه مجلس معرفی شوند که هیئت رئیسه از میان آنها 5 نفر را به عنوان مشاور کمیسیون انرژی انتخاب کند.

شریعتی در پایان افزود: در بخش دوم جلسه کارشناس مرکز پژوهش‌ها توضیح مختصری در ارتباط با طرح برق رایگان وزارت نیرو ارائه کرد و مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مقرر شد که کمیته برق کمیسیون انرژی به ریاست محمدنژاد جلسه‎ای با مسئولین وزارت نیرو در این حوزه برگزار کند و جزئیات محاسبات نحوه مصرف گروه‌های کم صرف و پرمصرف را ارائه بدهند، همچنین محاسبات تعداد مشترکین مشمول این طرح را ارائه بدهند و گزارش این موضوع را کمیته برق به به صحن کمیسیون انرژی ارائه بدهد که در ارتباط با آن اعلام نظر رسمی صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق کمیسیون انرژی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو برنا ارائه بدهند کمیسیون انرژی کمیته برق قرار گرفت مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی