Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در پی وقوع زمین لرزه در ساعت ۲:۰۴ دقیقه در شهرستان رامیان بلافاصله مرکز اورژانس ۱۱۵ استان گلستان به حالت آماده‌باش درآمده و عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان زلزله بامداد امروز در رامیان شدند.

 

گفتنی است سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان نیز به همراه معاون امداد و نجات استان در محل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در اولین لحظات وقوع زمین لرزه ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ ریشتری در شهرستان رامیان به منظور بررسی ارزیابی‌های اولیه توسط تیم‌های امدادی در منطقه وقوع زمین لرزه حضور یافت.

 زمین لرزه 5.1 در مقیاس ریشتر شهرستان رامیان در ساعت 2 و چهار دقیقه و ۲۴ ثانیه به وقوع پیوست.

براساس گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زلزله در عمق 9 کیلومتری زمین و در 55.1 طول جفرافیایی و 37.02عرض جغرافیای در حوالی رامیان رخ داده است.

این زلزله در 61 کیلومتری گرگان مرکز استان گلستان، 189 کیلومتری ساری، 9 کیلومتری شهرستان آزادشهر و 10 کیلومتری شهر خان ببین اتفاق افتاد.

شدت زمین لرزه به حدی بود که شهرهای استان‌های همجوار از جمله مازندران، سمنان و خراسان‌شمالی این زلزله را احساس کردند.

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله گلستان اورژانس زمین لرزه زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدباقرخلفی گفت: اولین حادثه ساعت ۸:۵۵ جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲؛ مبنی بر سقوط یک پارگلایدر در ارتفاعات سیبان دره ساوجبلاغ رخ داد که امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه او را به محل امن انتقال دادند.

او افزود:  حادثه‌ دیگری در  ساعت ۸:۵۷ در ارتفاعات بیجی کوه شهرستان کرج رخ داد که بر اثر آن یک طبیعت‌گرد ۷۰ ساله با فشارخون بالا در ارتفاعات با کمک امدادگران به محل امن انتقال یافت.

 خلفی بیان کرد: در ساعت ۱۰:۰۳ امداد گران به راننده حادثه دیده بر اثر سقوط یک دستگاه وانت به دره‌های طالقان کمک کردند و او را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

وی افزود:  ساعت ۱۲:۰۰ سقوط نوجوان ۱۶ ساله‌ای در کوه‌های عظیمیه کرج محدوده بام کرج اعلام شد که وی نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

 خلفی گفت: همچنین ساعت ۱۵:۱۰ سقوط فردی ۵۴ ساله در اطراف سد طالقان گزارش شد که برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: آخرین حادثه ساعت ۱۹:۰۰ در پی گرفتار شدن ۲ طبیعتگرد در محدوده کوه‌های روستای اغشت قله (مرد نوروز) گزارش شد که با راهنمایی تلفنی امدادگران پایگاه فخرایران این افراد، مسیر خود را شناسایی و به محل امن هدایت شدند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی