Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با حبرنگار ایرنا افزود: جلسات ستاد انتخابات را براساس تقویم و برنامه تشکیل داده ایم و تمهیدات و اقدامات لازم توسط کمیته‌های زیرمجموعه ستاد برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ شهریور در لنجان و سمیرم اندیشیده شده است.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان ادامه داد: اقلام موردنیاز از جمله تعرفه‌ها در این ۲ حوزه انتخابیه توزیع شد و از این رو مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: همچنین تدابیر حفاظتی و امنیتی و پیش بینی‌های لازم در این راستا انجام شده است.

قاسمی به کاندیدای دومین مرحله انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه لنجان و سمیرم تاکید کرد: با توجه به ابلاغیه‌های از پیش تعیین شده و توصیه به هواداران ضوابط و شرایط رعایت شود و تبلیغات از طریق صدا و سیما صورت گیرد.

وی تاکید کرد: رای دهندگان موقع حضور در شعب اخذ رای از ماسک و خودکار شخصی استفاده کنند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: طبق قانون، انتخابات در ۱۰ ساعت برگزار می‌شود مگر اینکه با نظر وزیر کشور تمدید شود اما در این انتخابات تاکید بر این است که شعب اخذ رای از هشت صبح روز جمعه ۲۱ شهریور تا ساعت ۱۸ همان روز باشد.

به گفته قاسمی تعداد واجدان شرایط در شهرستان سمیرم ۵۳ هزار و ۸۹۰ نفر و در شهرستان لنجان ۱۸۷ هزار و ۷۸۳ نفر است.

استان اصفهان ۱۵ حوزه انتخابیه و در مجلس شورای اسلامی ۲۰ نماینده دارد.

بنابر اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور در حوزه انتخابیه لنجان، علی یوسف پور(۹۵۲۱ رای) و حسین رجایی ریزی (۸۶۳۸ رای) به مرحله دوم راه پیدا کردند.

همچنین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سمیرم، به دلیل اینکه هیچ کدام از داوطلبان مجلس یازدهم ۲۰ درصد رای مردم را کسب نکردند انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.در این حوزه، رحیم کریمی با پنج هزار و ۹۵۹ رای و اصغر سلیمی(نماینده مجلس دهم) با پنج هزار و ۹۰۸ رای حایز کسب بیشترین آرا مردم این شهرستان شدند و به مرحله دوم راه یافتند.

برچسب‌ها اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی سمیرم استانداری اصفهان لنجان پروندهٔ خبری انتخابات دور دوم مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی سمیرم استانداری اصفهان لنجان اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی سمیرم استانداری اصفهان لنجان مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات را اعلام کرد و گفت: تبلیغات از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.

ولی‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شده است.

وی افزود: در همین راستا همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: کد انتخاباتی کاندیداها به آنها اعلام شده و بر این اساس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کدهای انتخاباتی محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه خدابنده نیز کدهای انتخاباتی احمد بیگدلی و سعید رفیعی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

رحیمی با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است، افزود: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش‌بینی شده است، گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) مستقر هستند که در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749251

دیگر خبرها

  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف