Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@17:04:58 GMT

از ابتدای سال ۹۹ چند معدن احیا شده است؟

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۹۰۴۳

از ابتدای سال ۹۹ چند معدن احیا شده است؟

به گزارش اقتصادآنلاین، گزارش ۵ ماهه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در سال ۹۹ نشان می‌دهد که از ابتدای امسال، ۴۲ معدن در سراسر کشور راه اندازی مجدد شده است.

در این مدت ۵۱۰ معدن در سراسر کشور و در قالب برنامه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس شناسایی و اولویت بندی شده است.

برگزاری بیش از ۱۰ جلسه کمیته فنی مشترک با طرف های تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری و همچنین جلسات فعال سازی معادن مس کشور، از دیگر اقدامات مرتبط در این خصوص طی ۵ ماه گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت ۵۰ گزارش اختصاصی پایش استانی و پتانسیل یابی و پایش ۲۰ معدن از ۱۴۶ معدن احیا شده در سال ۹۸ در دستور کار بوده و همچنین بررسی اولیه در خصوص آمار و اطلاعات محدوده های اکتشافی اعم از پروانه اکتشاف و گواهی کشف به عنوان پتانسیل های معدنی انجام شده است.

محیا نمودن مقدمات ورود معادن کوچک مقیاس به بورس و پیشنهادات مرتبط به آن و همچنین اجرای طرح پروژه آسیب‌شناسی و بررسی جامع شرایط تولید واحدهای معدنی و فرآوری سنگ های تزئینی کشور با محوریت طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس با مشارکت انجمن سنگ و در قالب تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه تربیت مدرس طی ۵ ماه گذشته، در زمره اقدامات اجرایی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو بوده) است.

پربیننده ترین کلنگ توسعه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به زمین زده شد رشد تولید ۱۸کالای صنعتی در چهارماهه۹۹/ تیراژ لوازم‌خانگی ۳۰درصد افزایش یافت نمودار حرکت قیمت مس در طول یک ماه گذشته افزایش بهای آلومینیوم و مس شرط جدید برای صادرات فولاد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مواد معدنی صنعت معدن معدن مواد معدنی معادن توسعه معادن معدن ایران معادن کوچک قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت معادن کوچک مقیاس فعال سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه با «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه ایران همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

انگاته روبارد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از وی و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند