Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه لرستان گفت: ۶ تیم تخصصی، عمومی و دندانپزشکی به منطقه عشایری سپیددشت اعزام شد. - اخبار استانها -

سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: 6تیم تخصصی، عمومی و دندانپزشکی شهید دکتر رهنمون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپیدست جهت ارائه خدمات تخصصی به اهالی عشایری به بیمارستان امام خمینی(ره) سپیددشت به مدت یک روز اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم شامل فوق تخصص قلب و عروق، متخصص اطفال،  متخصص عفونی، متخصص زنان و زایمان، روانپزشک، جراح عمومی، 3 پزشک عمومی،  دندانپزشک، بهداشت محیط، ماما، کارشناسان واحد پیشگیری مبارزه با بیماری‌ها، اورژانس 115،  آزمایشگاه و داروخانه بود که جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به اهالی عشایرنشین این منطقه اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به ارائه خدمات عمومی و تخصصی، مشاوره، آموزش و مشاوره به‌صورت رایگان به اهالی این منطقه عنوان کرد: بیماران ارجاعی عمدتا از جامعه عشایری، روستاهای اطراف و بعضا از سطح شهر بودند که پس از مراجعه به پزشک متخصص مورد نیازشان، ویزیت تخصصی خود را دریافت کردند.

معاون وزیر بهداشت: احداث "مگاهاسپیتال" علاج مراکز درمانی فرسوده در استان قزوین است65 درصد جمعیت اردبیل زیرپوشش نسخه‌نویسی الکترونیکی قرار گرفت / تقبل 90 درصد هزینه‌های درمان کروناارتباط نیش زنبور عسل و درمان سرطان سینه

وی با اشاره به کوهستانی بودن منطقه بیان کرد: طی چند روز گذشته سه تیم بهداشتی و درمانی توسط شبکه بهداشت و درمان  و کانون بسیج جامعه پزشکی سپیددشت نسبت به ارزیابی و شناسایی جامعه عشایری منطقه اقدام کردند که پس از بیماریابی، ویزیت رایگان و ارائه خدمات سلامت به مردم عشایر منطقه ارائه شد.

ملک آرا با بیان ارائه خدمات آزمایشگاهی در این اعزام تصریح کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات دندانپزشکی به اهالی منطقه عشایرنشین به صورت رایگان ارائه شد.

وی گفت: در این اعزام 180 نفر  ویزیت تخصصی، 200 نفر ویزیت عمومی، 200 نفر خدمات داروخانه‌ای، 120 نفر دندانپزشکی و به 300 نفر سایر خدمات  به صورت رایگان  ارائه شد.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی ارائه خدمات اعزام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی استان در بیمارستان تخصصی فرهادآباد شهرستان دلفان خبر داد.

سردار نعمت الله باقری روز جمعه 7 اردیبهشت در حاشیه برپایی بیمارستان تخصصی فرهادآباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به عملیات غرورآفرین حاج عمران و اینکه بخش زیادی از رزمندگان و جوانان استان در این عملیات بودند و به فیض عظیم شهادت رسیدند این مجموعه یک اردوی جهادی و بیمارستان صحرایی با این نام برپا کردند.

 وی ادامه داد: سال گذشته قریب به ۷۰ هزار نفر توسط همین تیم‌ها در زمینه‌های سونوگرافی، دندانپزشکی و... را ویزیت کردند.

باقری اضافه کرد: امروز نیز در شهرستان دلفان بیش از ۲۰ تخصص در حوزه‌های مختلف، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ دندانپزشک کلا بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی در این شهرستان حضور پیدا کردند و تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

سردار باقری بیان کرد: برای تحقق شعار سال برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید با مشارکت مردم در کنار بیمارستان صحرایی توسط بسیج سازندگی شهرستان و سپاه حضرت ابوالفضل بر پا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان