Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی در نشست‌ مشترک با نمایندگانی از انجمن صنفی کارفرمایی روکش های مصنوعی، نئوپان و ام دی اف ایران از بررسی مشکلات و چالش های موجود در این صنعت با حضور صنایع بالادستی میان دستی و پایین دستی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی ام دی اف با حضور تولیدکنندگان محصولات خام این صنعت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مکانیزمی برای نحوه توزیع مواد اولیه بین این صنایع اتخاذ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی صادقی نیارکی با اشاره به ورود سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به این موضوع افزود: همکاری صنایع بالادستی برای تامین مواد اولیه و ساماندهی نحوه توزیع مواد مورد نیاز این صنعت از جمله موضوعاتی است که در نشست مشترک دفتر تخصصی با صاحبان این صنایع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این نشست اعضا انجمن صنفی کارفرمایی روکش های مصنوعی، نئوپان و ام دی اف ایران علاوه بر درخواست تامین ارز مورد نیاز برای واردات بخشی از مواد اولیه، خواستار همکاری گمرک برای ترخیص مواد اولیه مورد نیاز این صنعت شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون امور صنایع وزارت صمت مواد اولیه مورد نیاز ام دی اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله‌ای و پنج تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد. کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6088511

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد