Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» هفته جاری اردبیل در منزل سردار شهید ناصر صوفی با حضور مجازی و ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» هفته جاری اردبیل در منزل سردار شهید ناصر صوفی با حضور مجازی و ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: در این دیدار خانواده شهید صوفی با «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام «حبیب الله ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به گفتگو خواهند پرداخت.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در این دیدار مسئولان ارشد استانی به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان ارگان های انقلابی استان در منزل مادر این شهید والامقام حضور خواهند داشت.

 

سقاء عنوان کرد: طرح «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده معظم ها به صورت هفتگی در سراسر کشور به همت کانون های مساجد برگزار می شود.

 

وی اعلام داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه این ویژه برنامه به صورت محدود برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: در این برنامه معنوی از مقام مادر شهید «ناصر صوفی» تجلیل و تقدیر خواهد شد.

 

سقاء خاطر نشان کرد: خانواده معظم شهدا به عنوان سرمایه های صبر و مقاومت شناخته می شوند و این افتخار بزرگی برای فعالان کانون های مساجد است که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس از این الگوهای استقامت تقدیر و تجلیل می کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم خانواده معظم شهداء دیدار با خانواده شهید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فرهنگ و ارشاد اسلامی سه شنبه های تکریم برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی «تبلیغ دین؛ آسیب‌ها و بایسته ها» برگزار می‌شود.

نشست علمی «تبلیغ دین؛ آسیب‌ها و بایسته ها» با حضور حجت الاسلام محمدصفر جبرییلی عضو هیأت علمی گروه کلام اسلامی و الهیات جدید پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۲۱ به صورت مجازی برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند به لینک پخش مجازی: aparat.com/el_balagh/live مراجعه کنند.

کد خبر 6087357 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی