Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسؤولان فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در آستانه هفته دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌های دریادلان و عملیات قهرمانانه مروارید و اقدامات غرورآفرین ناوچه پیکان اظهار کرد: این عملیات‌ها درنهایت به انهدام سکوهای البکر و الامیه، منجر شد و قلب اقتصادی عراق که صادرات نفت بود را فلج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آموزش محوری را به‌عنوان راهبردهای اصلی نیروی دریایی برشمرد و گفت: حضور نیروی دریایی در آب‌های بین‌المللی، خلیج‌فارس و سواحل مکران و دریای خزر که برای این حضور مقتدرانه شما سپید جامگان مشغول خدمت، طرح‌ریزی، اختراع و استفاده از همه توانمندی‌های داخلی و بومی بوده و از کارهای بسیار مهم برای این انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان دومین برنامه مهم نیروی دریایی را تربیت جوانان حتی سربازان وظیفه دانست و افزود: سربازانی که تربیت می‌کنید در اقصی نقاط کشور و در همه مشاغل، همت دارند لذا آموزش‌ها را جدی بگیرید، کار شما تربیت افراد است و مرکز آموزشی که شما در آن مشغول هستید بسیار بااهمیت و ارزشمند است.

فلاحتی با اشاره به اینکه مأموریت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تربیت انسان برای حفظ امنیت آبی کشور است، بیان کرد: نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران سربازان امام زمان (عج) هستند.

وی سومین برنامه مهم نداجا را رسیدگی به خانواده‌های نیروی دریایی و مشکلات کارکنان عنوان کرد و افزود: باید از خانواده‌های کارکنان و همسران آنان، تقدیر شود تا بخش کوچکی از سختی‌های زیادی که تحمل می‌کنند، جبران شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گیلان جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی دریای خزر نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان، امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای یک نسل است.

رییس جمهور با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه‌شناسان، آسیب‌شناسان و خانواده‌های گرامی دارند؛ بر همین اساس آموزش و پرورش برای ما، مساله اول کشور است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، اظهار کرد: یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش، رشد خواهد کرد و محور اصلی آن، معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مدرسه مرکز ایجاد امید در جامعه است، گفت: حوادث روزگار به گونه‌ای است که شاید مسایلی برای دانش آموزان ایجاد شود که باید معلمان تلاش کنند گره‌های ذهنی دانش‌آموزان را باز کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091929

دیگر خبرها

  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است