Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:51:36 GMT

فروشگاه لوازم یدکی خودرو

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۲۲۹۳

فروشگاه لوازم یدکی خودرو

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فروشگاه لوازم یدکی خودرو تیکوما در سال ۱۳۷۹ با واردات قطعات خودرو از کره جنوبی و چین آغاز به کار نمود. از ۲ سال گذشته و با توجه به علاقه روز افزون ایرانیان به خرید اینترنتی و آسایش بیشتر مشتریان در یافتن و خرید لوازم یدکی ماشین، این شرکت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو خود را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در فروشگاه قطعات یدکی تیکوما خود را موظف به فروش قطعات اصلی و اورجینال خودرو و با ضمانت پس از فروش می دانیم. ما در شرکت پخش لوازم یدکی، قطعات یدکی خودرو را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست مشتریان می‌رسانیم. فروشگاه تیکوما واردکننده لوازم یدکی خودروهای چینی است و قطعات یدکی خودروهای چینی را به صورت عمده به فروش می رساند.

ویژگی های تیکوما

* ارسال رایگان و سریع: ارسال رایگان برای خریدهای بالای یک میلیون

* تضمین بهترین قیمت: نازلترین قیمت بازار

* ضمانت برگشت کالا: عودت کالا در صورت مشاهده مشکل فنی و ظاهری قطعات

برندهای خودروی موجود در سایت

* لیفان، دانگ فنگ، برلیانس، چانگان، چری، جیلی، کیا، فاو، هیوندای، نیسان، مزدا، سیتروئن، سوزوکی، سانگ یانگ، رنو، تویوتا، پژو، ام جی، هایما، آریو، هاوال

معرفی تعدادی از برندها

برلیانس:

گروه خودرو برلیانس (Brilliance Auto Group) یک تولیدکننده خودرو و قطعات خودروی چینی است که از سال ۱۹۹۲ مشغول به مونتاژ و تولید خودرو است. بنیان‌گذار این شرکت، «یانگ رونگ» بود و در ابتدا این شرکت تنها با همکاری تویوتا، مینی‌بوس تولید می‌کرد. در سال ۲۰۰۳ و پس از پناهندگی یانگ رونگ به آمریکا، برلیانس قراردادی با بی‌ام‌و (BMW) امضا کرد تا خودروهای سدانی با برند بی‌ام‌و در چین تولید و توزیع کند.

بی‌ام‌وهای تولید برلیانس در کنار آئودی‌های گروه FAW و مرسدس بنزهای تولید بنز بیجینگ تنها خودروهای لوکس غربی بودند که در بازار چین محبوبیت پیدا کردند. برلیانس در سال ۲۰۰۸ برنامه‌های خود برای عرضه خودرو در آمریکا را به تعویق انداخت و تنها مدت کوتاهی خودروهای خود را در بازار اروپا عرضه می‌کرد، عرضه این خودروها در اروپا از سال ۲۰۱۰ متوقف شد. تا سال ۲۰۰۹ برلیانس توانسته بود تبدیل به هشتمین خودروساز بزرگ چین شود.

برلیانس در سال ۲۰۰۹ بیش از ۱۵۰ هزار خودروی سواری و ۸۰ هزار مینی‌بوس فروخته بود. برلیانس هم اکنون خودروهای خود را در بازارهای روسیه، استرالیا، کره جنوبی، شیلی، کلمبیا، مصر و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس مثل کویت عرضه می‌کند.

این شرکت در بیش از ۸۰ کشور جهان حضور دارد. برندهای فعلی این شرکت شامل برلیانس، هواسونگ، ژونگوا و جینبی هستند. برلیانس با بیش از ۱۲۰ میلیون دلار درآمد و داشتن ۴۹ هزار کارمند، ارزشی تقریباً معادل ۱۶ میلیارد دلار دارد. برلیانس از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ موفق به فروش بیش از ۵ میلیون خودرو شده است. در سال ۲۰۱۵ سقف تولید این کارخانه ۸۵۶ هزار دستگاه خودرو و بیش از ۱ میلیون موتور خودرو بوده است.

برلیانس در ایران با سایپا و پارس‌خودرو همکاری دارد. سایپا دو مدل برلیانس H۲۳۰ و V۵ را تولید می‌کند و پارس خودرو برلیانس H۳۲۰ و H۳۳۰ را در ایران مونتاژ می‌کنند.

شما می توانید لوازم یدکی برلیانس را از سایت تیکوما خریداری کنید.

دانگ فنگ:

دانگ‌فنگ موتور، شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان بزرگترین خودروساز در جمهوری خلق چین شناخته می‌شود. شرکت دانگ‌فنگ موتور در سال ۱۹۶۸ میلادی در استان هوبِی تأسیس شد و در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. دانگ‌فنگ موتور که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند. سهام شرکت دانگ‌فنگ در بازارهای بورس اوراق بهادار شانگهای و بورس هنگ کنگ مبادله می‌شود. دانگ‌فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو) توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد.

دانگ‌فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد. کامیون‌های T۳۰۰ و T۳۷۵ اولین کامیون‌های دانگ‌فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند. در فروردین ماه سال ۹۵ دانگ‌فنگ h۳۰ به عنوان محصول جدید ایران خودرو معرفی شد؛ و پس از آن طی شرایط فروش‌هایی به ایرانیان فروخته شد.

شما می‌توانید لوازم یدکی دانگ فنگ را مانند آینه، سپر و چراغ جلو دانگ فنگ اچ سی کراس را از سایت تیکوما خریداری کنید.

لیفان:

یک شرکت خودروسازی چینی است که تولید نخستین محصولات خود را در سال ۲۰۰۵ آغاز نمود. محصولات این گروه شامل سدان‌های کوچک، ون‌های کوچک و خودروهای هاچ بک است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در رتبه ۸۸ شرکت‌های چینی قرار داشت [نیازمند منبع] و دارای ۱۳۶۵۳ پرسنل است.

در ایران مدل‌های لیفان ۶۲۰ و لیفان ۵۲۰( توقف تولید) و لیفان ایکس ۶۰ و لیفان x۵۰ و لیفان ۸۲۰ (به عنوان سدان مجلل) این شرکت توسط شرکت کرمان خودرو عرضه می‌گردد. فروش خودروهای این شرکت در سال ۲۰۰۹، ۴۳۰۰۰ دستگاه بود اما لیفان در رتبه سوم صادر کنندگان خودرو چین قرار دارد.

شما می توانید لوازم یدکی لیفان را از سایت تیکوما خریداری کنید.

همچنین شما می توانید لوازم یدکی خودروهای دیگر مانند چراغ جلو سراتو را از سایت تیکوما تهیه کنید.

درباره ما

ما در شرکت، قطعات یدکی تیکوما خود را موظف به فروش قطعات اصلی و اورجینال خودرو با ضمانت پس از فروش می دانیم و قطعات یدکی خودرو را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست مشتریان می رسانیم. شرکت تیکوما به عنوان یکی از وازدکنندگان اصلی لوازم یدکی خودروهای چینی و کره ای، قطعات اورجینال با برند تیکوما را به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5017572

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم یدکی صنعت خودروسازی قطعات خودرو کسب و کار گروه خودروسازی سایپا ایران خودرو گروه صنعتی ایران خودرو بانک قرض الحسنه مهر ایران فضای کسب و کار سایت دیوار ایران کیش سرمایه گذاری صنعت خودروسازی درب اتوماتیک لوازم خانگی تصفیه آب سایپا لوازم یدکی خودرو یدکی خودروهای قطعات یدکی سال ۲۰۰۹ دانگ فنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!

به گزارش تابناک اقتصادی؛ آمار گمرک نشان می‌دهد در یک سال گذشته، حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار ارز برای دو شرکت بزرگ مونتاژکار خودروی چینی در داخل کشور تامین شده است. بر اساس آمار اعلام شده؛ نخست شرکتی است که با زیرمجموعه مرتبط با خود، بیش از یک میلیارد و ششصد و سی میلیون دلار دریافت کرده است و شرکت دوم نیز با مجموعه مرتبط با خودش، حدود ۸۹۷ میلیون دلار ارزبری داشته است تا خودرو‌های مونتاژی چینی  خود را راهی بازار کند؛ بنابراین با حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار خروج ارز از کشور، به طور تقریبی به مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی گران قیمت در بازار داخلی ختم شده است.

رقم مونتاژ حدود ۲۵۰ هزار خودرو با خروج حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار در شرایطی است که مهندسان صنعت خودرو اذعان می‌کنند که با حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار می‌توان یک میلیون خودرو در داخل کشور ساخت؛ این در شرایطی است که برای واردات همین مقدار خودرو (یک میلیون خودروی مشابه و هم کلاس تولیدی در داخل) باید تقریبا ۱۳ میلیارد دلار از کشور خارج شود!

بنابراین با یک حساب و کتاب ساده می‌توان نتیجه گرفت که در ازای خروج ۲.۵ میلیارد دلار برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودرو، می‌توان حدود ۷۰۰ هزار خودرو در داخل تولید کرد. رویکردی که به جهت تقویت تولید ملی و اشتغال زایی در داخل کشور بسیار با اهمیت است و همواره مورد تاکید رهبر انقلاب در راستای جهش تولید داخلی بوده است.

اما آنچه در این شرایط باعث ایجاد حواشی در خصوص سازوکار تخصیص ارز برای مونتاژکاران در مقابل تولیدکنندگان داخلی از جمله قطعه سازان شده، این است که برای سیاست گذار صنعت و حوزه ارز، حمایت از کدام گروه اهمیت دارد؟ مونتاژکار تولیدات کشوری نظیر چین یا قطعه ساز داخلی که علاوه بر تامین نیاز صنعت خودرو ایجاد اشتغال هزاران کارگر ایرانی و حال مشکل معیشت آنان  – کاهش قیمت برای مصرف کننده – تامین قطعات و خدمات بعد از فروش با حداقل هزینه و مهم‌تر از همه بومی کردن دانش خودرو سازی را ممکن کند؟

مساله و حواشی‌ای که حالا به وزارت صمت به عنوان متولی صنعت کشور نیز کشیده شده است و عباس علی آبادی وزیر صمت درباره بیشتر بودن ارز تخصیصی به مونتاژ کاران خودرو نسبت به قطعه سازان گفته است: "من هم این را شنیده ام، اما گزارش دقیقی در این زمینه دریافت نکرده ام. با این حال تیم کارشناسی مامور شده اند که این موضوع را بررسی کنند."

علی آبادی تاکید داشته است: تلاش ما این است که بهره وری را در ظرفیت‌های کشور افزایش دهیم و در استفاده از منابع ارزی هم همین گونه است، بر همین اساس از شرکت‌ها خواسته ایم که پیش برنامه‌ای ارائه دهند و بگویند که ارز را برای چه کاری نیاز دارند، این ممکن است به کدورت برخی تولیدکنندگان انجامیده باشد و احساس کنند روند تخصیص ارز کند شده باشد. اما به نظر من این کار برای اینکه از منابع ارزی استفاده بهتری ببریم لازم و طبیعی است که روند تخصیص ارز را دچار کندی کرده باشد. وزیر صمت افزوده است: به همکاران خود دستورات تازه‌ای دادم که این روند را شتاب دهند تا نگرانی‌های پیش آمده از بین برود.

به گفته علی آبادی وزیر صمت؛ سیاست‌های تخصیص ارز و محدودیت‌های وضع شده در جهت بهبود اوضاع است و هدف ما اینست که ضمن اینکه حداکثر بهره را از ظرفیت‌های داخلی می‌بریم نیاز‌های جامعه را هم برطرف کنیم بنابراین باید در واردات و تولید سیاستگذاری انجام دهیم که در نهایت منفعت مردم را تامین کند.

در این خصوص یادآوری می‌شود سال جاری را مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری و تنها در ۱۵ روز اول سال جاری در سه سخنرانی ایشان نسبت به تبیین ضرورت تولید ملی و تقویت ان با مشارکت مردم بصورت کامل نسبت به اهمیت منافع و ضرورت این موضوع بیان فرمودند.

انتظار می‌رود با عبرت از تخصیص ارز در سال گذشته که مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت، سیاست‌های جدید برای تخصیص ارز در مسیر تقویت تولیدات بومی در وزارت صمت صورت گیرد.

خاطر نشان می‌شود بر اساس آمار گمرک، در سال گذشته ۶۶ میلیارد و ۲۰۴ میلیون دلار ارز بابت واردات کالا به کشور، تخصیص و تامین شده است. این میزان خروج ارز از کشور برای صد شرکت نخست واردکننده برابر با ۲۴ میلیارد و ۶۰ میلیون دلار است که در این میان، حضور شرکت‌های خودروساز داخلی و شرکت‌های مونتاژکار خودرو حواشی‌ای به همراه داشته است.

 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • لوازم یدکی رنو
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم