Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کسانی که به دنبال ترمیم پل‌های بین ایران و آمریکا هستند، بیهوده انرژی مصرف می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجّت‌الاسلام عباس محمّدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، عصر امروز (دوشنبه ۱۷ شهریور) در مراسم بزرگداشت شهدای ۱۷ شهریور که در میدان شهدای تهران برگزار شد، گفت: حادثه ۱۷ شهریور یکی از اثرگذارترین قیام‌های مردم در طول مبارزات و از برجسته‌ترین نقاط عطف پیروزی خون بر شمشیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در روز ۱۷ شهریور، انبوهی از تانک در میدان شهدا وجود داشت، گفت: ۱۷ شهریور روز پیروزی «تن» بر تانک و مشت بر درفش بود تا جایی که امام (ره) از این روز به‌عنوان یکی از روز‌های روشن خدا و یوم‌الله نام بردند.

محمدحسنی با بیان اینکه رژیم ستم‌شاهی همیشه چهره خشن خود را به اعتراضات نشان می‌داد، گفت: با این حال، بی‌رحمانه‌ترین چهره خودش را در ۱۷ شهریور نشان داد و در آن روز، صف خود را از مردم جدا کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه شاه، ملت ایران را با اسراییل و دشمنان ملت ایران، اشتباه گرفته بود، تصریح کرد: تانک‌هایی که باید سینه دشمنان ملت ایران را هدف قرار می‌داد، در ۱۷ شهریور، سینه مردم ایران را هدف قرار دادند.

وی اتاق فکر جنایت ۱۷ شهریور را در آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد کماندو‌های اسراییلی در ۱۷ شهریور مردم را به رگبار بسته بودند.

محمدحسنی درباره چرایی استفاده رژیم شاه از سربازان اسراییلی برای سرکوب مردم، با وجود ارتش ایران، گفت: افتخار نیرو‌های مسلح ما این است که اگرچه در ظاهر با شاه بودند، دلشان با امام بود و، چون شاه به ارتش ایران اعتماد نداشت، سراغ سربازان اسراییلی رفت.

وی با بیان اینکه آمریکا با جنایت خود در ۱۷ شهریور، پل‌های ارتباط با ملت ایران را خراب کرد، تصریح کرد: کسانی که به دنبال ترمیم این پل هستند انرژی اضافه مصرف می‌کنند. ملت ایران نمی‌تواند آمریکا را ببخشد و چشم بر جنایت متعدد آمریکایی‌ها از جمله در ۱۷ شهریور ببندد.

محمدحسنی تعداد شهدا و زخمی‌های حماسه ۱۷ شهریور را بالغ بر ۴ هزار تن دانست و گفت:‌ای کاش تک تک این خانواده‌ها را می‌شناختیم و به دست‌بوسی آن‌ها می‌رفتیم.

وی افزود: من معتقدم همه ما مستأجر شهدا هستیم و این مملکت از آن خانواده شهداست و ما در رهن آن‌ها هستیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اهانت به قرآن توسط نشریه فرانسوی را محکوم کرد و گفت: آمریکا و دشمنان بدانند مسلمانان در برابر اهانت به قرآن ساکت نمی‌نشینند.

محمدحسنی، خیانت‌های آمریکا را علیه ملت ایران یادآور شد و با بیان اینکه آمریکایی‌ها مانع رسیدن کمک‌های مردمی در سیل و کرونا به مردم ما شدند، افزود: بسیاری از دارایی‌های ما در آمریکا بلوکه است و آن‌ها باید پاسخ بدهند که چرا اموال ما را آزاد نمی‌کنند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همانطور که رژیم ستم‌شاهی با دستان ملت ایران ساقط شد، قطعاً در آینده شاهد اسقاط رژیم آمریکا و رژیم صهیونسیتی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عقیدتی سیاسی ارتش شهدای 17 شهریور تقابل با آمریکا دشمنی آمریکا تحریم ایران رابطه با آمریکا مذاکره با آمریکا سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ۱۷ شهریور ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شبکه روسیا الیوم، پیر لودامار، مسئول واحد مین روبی سازمان ملل گفت: تخمین زدیم که ۳۷ میلیون تن آوار یا حدود ۳۰۰ کیلوگرم آوار در هر متر مربع در نوار غزه وجود داشته باشد.

وی افزود: با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون، آواربرداری ۱۴ سال طول می کشد.

این مسئول سازمان ملل همچنین هشدار داد: حداقل ۱۰ درصد از مهمات شلیک شده منفجر نمی شود و بنابراین تهدیدی دائمی برای مردم، تیم های تخلیه کننده قربانیان از زیر آوارها و همچنین کارگرانی است که وظیفه آواربرداری را دارند.

در همین راستا، منابع خبری از تخریب گسترده شبکه آب و فاضلاب شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه و از بین بردن محصولات کشاورزی این شهر توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شهرداری بیت‌لاهیا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ۷۰درصد از چاه‌های آب شمال غزه و ۵۰درصد پمپاژهای فاضلاب را تخریب کرده است.

این شهرداری همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تمام محصولات کشاورزی در بیت‌لاهیا را که سبد غذایی اولیه در غزه به شمار می‌رود، از بین برده است.

پیش از این دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی نابودی شهر بیت‌لاهیا در شمال غزه و قتل و کوچاندن مردم آن را آغاز کرده است.

این سازمان حقوق بشری تاکید کرد که نسبت به ارتکاب کشتار جدید در بیت‌لاهیا توسط ارتش رژیم صهیونیستی و اجرای عملیات کوچ اجباری جدید در سایه صدور دستورهای غیرقانونی علیه مردم آن برای تخلیه فوری که تقریبا ۵۰ هزار نفر هستند، هشدار می‌دهد.

این سازمان اضافه کرد که ارتش رژیم صهیونیستی قبل از صدور دستور تخلیه منطقه بیت‌لاهیا با طرح ادعای منطقه جنگی بودن آن، حملات هوایی و توپخانه‌ای فشرده را در این منطقه آغاز کرد.

دیدبان حقوق بشری اروپا-مدیترانه در بیانیه‌ خود آورد: پناهگاه‌هایی که ارتش اسرائیل برای مردم بیت‌لاهیا مشخص کرده، ویران شده هستند و به هیچ وجه قابل سکونت نیستند. این مناطق بدون آب بوده و سیستم فاضلاب آن‌ها نیز به طور کامل نابود شده است.

در این بیانیه آمده است: هر منطقه ای که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند، نظامی است، به طور کامل ویران و کشتارهایی وحشتناک علیه کسانی که در آن باقی می‌مانند مرتکب می‌شود.

این سازمان حقوق بشری اضافه کرد: نسبت به هرگونه عملیات نظامی در بیت‌لاهیا هشدار می‌دهیم، این عملیات منجر به جنایت‌های خطرناک و نقض قوانین بین‌المللی انسانی می‌شود.

کد خبر 847449 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین سازمان ملل

دیگر خبرها

  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور