Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تأکید بر اینکه دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه تا روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه فرصت دارند نیازمندی خود برای اسکان در خوابگاه‌ها را اعلام کنند، گفت: اسکان دانشجویان در اتاق‌های خوابگاهی به صورت تک نفره خواهد بود و دانشجویان تا پایان هفته فرصت دارند تقاضای خود برای حضور در خوابگاه‌ها را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سعید رعیتی ضمن در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به تشریح مهم‌ترین برنامه دانشگاه خواجه نصیر در خصوص اسکان دانشجویان خوابگاهی برای ترم تحصیلی جدید پرداخت و اظهار کرد:‌ خوابگاه‌های این دانشگاه برای ترم جدید به صورت هتلینگ در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت و روال ما این است که دانشجویان ارشد و دکتری که پروژه‌های تجربی و آزمایشگاهی دارند و یا اینکه در حال دفاع از پایان نامه و یا رساله هستند و باید در خوابگاه‌ها حضور داشته باشند در صورت تایید استاد راهنما و دانشکده، خوابگاه در اختیار این دانشجویان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر به صورت چرخشی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد، گفت: فراخوان پذیرش در خوابگاه‌ها از روز شنبه ۱۵ شهریورماه منتشر شده و در حال ارزیابی این هستیم که چه تعداد دانشجو متقاضی حضور در خوابگاه‌ها هستند و دانشجویان نیز تا پایان هفته جاری فرصت دارند تقاضای خود را طرح کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی همچنین با بیان اینکه اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها براساس پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی صورت خواهد گرفت، افزود: حضور دانشجویان در اتاق‌ها به صورت یک نفره خواهد بود و دانشجویان قبل از ورود به خوابگاه‌ها باید به مرکز بهداشت دانشگاه مراجعه و گواهی سلامت خود را دریافت کنند و قبل از ورود این دانشجویان تمامی اتاق‌ها ضدعفونی خواهند شد و همان طور که عنوان شد عموما اتاق‌های ما یک نفره خواهد شد.

دکتر رعیتی با بیان اینکه ترم تحصیلی جدید دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه خواجه نصیر به شکل مجازی برگزار خواهد شد، گفت: اگر دانشجویان برای دروس کارگاهی خود نیازمند حضور در خوابگاه باشند، می‌توانند درخواست خود را ارسال کنند تا به صورت دوره‌ای و موقت خوابگاه به آن‌ها تعلق بگیرد.

وی در خصوص وضعیت اسکان دانشجویان جدیدالورود دانشگاه خواجه نصیر نیز گفت: با توجه به اینکه این دانشجویان از هفته اول آبان وارد دانشگاه‌ها خواهند شد، بنابراین برنامه‌های خاصی برای حضور این دانشجویان در دانشگاه داریم اما چون این دانشجویان از ابتدای مهرماه آموزش خود را شروع نمی‌کنند در نتیجه هنوز برنامه‌ریزی برای نحوه اسکان این دانشجویان نکرده‌ایم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تأکید بر اینکه حدود دو هزار نفر ظرفیت خوابگاهی در دانشگاه خواجه نصیر وجود دارد، گفت: در صورت اسکان دانشجویان در اتاق‌ها به صورت تک نفره حدودا ما همزمان ۵۰۰ دانشجو را می‌توانیم در آن واحد پذیرش کنیم و مدت زمان حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها نیز بستگی به نوع فعالیت آن‌ها و تأیید استان راهنما و دانشکده می‌باشد.

دکتر رعیتی با بیان اینکه فعلا در حال حاضر برنامه غذایی به صورت سلف سرویس در دانشگاه اجرا نمی‌شود، گفت: در ترم جدید سلف سرویسی در دانشگاه وجود ندارد اما فعالیت رستوران‌های مکمل و ارائه غذاها به صورت بیرون بر و بسته‌بندی شده از جمله برنامه‌های ما در ترم جاری خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی آموزش مجازی دانشجویان خوابگاه دانشجویی دانشجویان در اتاق ها دانشگاه خواجه نصیر اسکان دانشجویان خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی

سیدحسین موسویان دیپلمات پیشین کشورمان با انتشار پیامی در ایکس از شکست فراخوان بزرگ برای اخراج وی از دانشگاه پرینستون خبر داد.

 موسویان نوشت:

بعد از ۲ ماه تبلیغات وسیع شبکه های فاکس نیوز، ایران-اینترنشنال،صدای آمریکا و…برای شرکت در تظاهرات «فراخوان بزرگ اخراج موسویان از دانشگاه پرینستون»، امروز فقط۳۰-۴۰ نفر در این تجمع شرکت کردند!!!

۲ میلیون ایرانی در امریکا ضد جنگ طلبان هستند.

دیگر خبرها

  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز