Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در جهانی ۲۰۱۹ گفت: انگیزه‌های من سر جایش هست و چیزی برایم با تعویق المپیک تغییر نکرده، فقط زمان برگزاری المپیک تغییر کرده و من به هدفم فکر می‌کنم. - اخبار ورزشی -

محمدهادی ساروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت تمریناتش اظهار داشت: فعلا که در آمل تمرین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه‌های بدنسازی باز شدند اما سالن‌های کشتی نه، به همین دلیل زیر نظر مربیانم قاسم رضایی و حسین‌زاده تمرین می‌کنم.

وی در مورد لیگ فرنگی نیز ادامه داد: من با ایران مال قرارداد دارم. باید دید شرایط به چه شکل پیش می‌رود و آیا فدراسیون می‌تواند مسابقات را برگزار کند.

این فرنگی‌کار آملی در خصوص اینکه آیا در 97 کیلوگرم قادر به کسب سهمیه المپیک خواهیم بود؟، خاطرنشان کرد: داشتیم برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه آسیایی آماده می‌شدیم که کرونا آمد و هم اردوی ما را لغو کرد و هم مسابقات را. ما باید اول سهمیه المپیک را در این وزن بگیریم و بعد به فکر مدال المپیک باشیم.

ساروی اضافه کرد: من همه تلاشم را خواهم کرد که اگر نماینده ایران در مسابقات گزینشی بودم، سهمیه را بگیرم. بعد هم آرزوی هر ورزشکاری است که بتواند به مدال المپیک برسد و برای من هم این یک انگیزه بزرگ است. امیدوارم اول بتوانیم در همان گزینشی نخست که فروردین ماه برگزار می شود سهمیه بگیریم.

ملی پوش وزن 97 کیلوگرم ایران در جهانی نورسلطان در مورد شانسش برای کسب دوبنده تیم ملی در این وزن گفت: همه چیز بستگی به شرایط امسال و کرونا دارد. اگر قرار باشد انتخابی برگزار شود که طبیعتا همه چیز در مسابقه مشخص می‌شود و من هم کشتی خواهم گرفت. اگر هم شرایط بگونه‌ای باشد که نشود انتخابی برگزار کرد که کادرفنی تیم ملی تصمیم نهایی را می‌گیرد.

محمدهادی ساروی در پایان تاکید کرد: انگیزه‌های من سر جایش هست و چیزی برایم با تعویق المپیک تغییر نکرده، فقط زمان برگزاری المپیک تغییر کرده و من به هدفم فکر می‌کنم.

صدور رضایت‌نامه حاج‌آقانیا برای تیم کشتی استقلالتشکیل جلسه در سازمان لیگ برای تعیین زمان آغاز لیگ برتر کشتی



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی المپیک تغییر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد