Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، رسانه‌ها خبر دادند که واکسنی که شرکت چینی «سینوواک» تولید کرده در بدن افراد سالخورده نیز پادتن (آنتی بادی) تولید کرده است.    شرکت سینوواک بیوتک، روز دوشنبه اعلام کرد که واکسن کرونایی که این شرکت در داوطلبان سالخورده استفاده کرده ایمن بوده و بر اساس نتایج اولیه، واکنش‌های ایمنی که در نتیجه تزریق این واکسن به افراد سالخورده حاصل شده اندکی ضعیفتر از افراد جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  داوطلبان دریافت واکسن کرونای شرکت سینوواک چه در مرحله آزمایش بالینی نخست و چه مرحله آزمایش بالینی دوم که شامل 421 نفر با حداقل سن 60 سال بوده هیچگونه عوارض جانبی شدیدی نشان نداده‌اند.
4 واکسن از 8 واکسن ویروس کرونا که در سطح جهان در حال سپری کردن مرحله سوم آزمایش بالینی خود هستند چینی می‌باشند.   برای سه گروه از مشارکت‌کنندگانی که به ترتیب 2 دوز از واکسن کرونای سینوواک را با دوز پایین، متوسط و زیاد دریافت کرده‌اند در 90 درصد از آنها سطح آنتی بادی شاهد افزایش چشمگیر بوده است.   واکسن شرکت سینوواک که با نام «کروناواک» در حال آزمایش است در برزیل و اندونزی در مرحله پایانی آزمایش انسانی است. در صورتی که ارزیابی‌ها از این واکسن ایمن بودن کافی آن را نشان دهد مجوز استفاده گسترده از آن صادر خواهد شد.   البته پیش از این 90 درصد از کارمندان شرکت سینوواک و خانواده‌هایشان و همچنین کادر اورژانس چین و گروه‌های پرخطردر این کشور این واکسن را دریافت کرده‌اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا واکسن کرونا واکسن چینی کرونا شرکت سینوواک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی

به گزارش همشهری آنلاین؛ احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران هدف انعقاد قرارداد شهرداری تهران با چین را نوسازی ناوگان در بحث مترو و حمل و نقل عمومی دانست و گفت: «کار خوبی در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم در مرحله اجرا هم طبق برنامه‌ها محقق شود.»

او به موضوع حمایت از تولید داخلی هم اشاره و عنوان کرد: «استفاده از تولید داخلی در اولویت قرار دارد و در کنار آن هر مقدار ناوگان مورد نیاز باشد، باید با واردات تامین شود؛ در این میان هوای پاک تهران هم مهم است. با توجه به این که پیش بینی می‌شود ۷۰ تا ۸۰ درصد منابع متحرک است، برقی سازی وسایل نقلیه و مترو یکی از از گزینه‌های کاهش آلودگی هوا است.»

کد خبر 848699 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها وزارت کشور شهردارى تهران ایران و چین تهران

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • استخراج الماس از گل صدتومانی
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون