Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@23:36:49 GMT

«13 سالگی» روی میز تدوین

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۹۲۷۰

«13 سالگی» روی میز تدوین

فیلم «13 سالگی» به کارگردانی علی تصدیقی توسط مستانه مهاجر تدوین و حسین ابوالصدق صداگذاری می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با اتمام فیلم‌برداری فیلم بلند داستانی «13 سالگی» به کارگردانی علی تصدیقی و تهیه‌کنندگی فرهاد قدیمی در شمال کشور این فیلم وارد مراحل فنی پس از تولید شد.  مستانه مهاجر تدوین و حسین ابوالصدق صداگذاری و ترکیب صدای فیلم «13 سالگی» را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلم «13 سالگی» درباره پسری به نام امیرعلی است که جشن تولد سورپرایزی برای خواستگاری از مهرناز ترتیب داده است، ولی با فاش شدن راز قدیمی همه‌چیز به هم می‌ریزد.

پویان مکری، نیلوفر زوارق، بهناز توسلی، علی سام صادقی، صدف برادران، آرین رضایی، امیر سجاد طبسی و نیما راد بازیگران فیلم «13 سالگی» هستند.

فرهاد قدیمی تهیه‌کننده فیلم «13 سالگی» را بر عهده دارد و این فیلم محصول سییرا استودیو است. این استودیو از سال 1395 توسط فرهاد قدیمی و علی تصدیقی برای تولید فیلم و انجام مراحل پس از تولید فیلم راه‌اندازی شده است.

عوامل فیلم عبارت‌اند از: 

کارگردان: علی تصدیقی، تهیه کننده و مجری طرح: فرهاد قدیمی، فیلم‌نامه‌ : علی تصدیقی، پویان مکری و نیلوفر زوارق، مدیر فیلم‌برداری: جعفر اصلانی، مشاور کارگردان: علیرضا فرید، موسیقی: حسین منصف، مدیر تولید: بهرام بهرام، طراح گریم: بتینا ابوالقاسمی، صدابردار: اشکان طلوعیان، جلوه‌های بصری : ارغوان تصدیقی، لابراتوار و اصلاح رنگ: سییرا استودیو، دستیار کارگردان و طراح صحنه: بهنام معتمدی، منشی صحنه: لاله میرقربانی، مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی، عکاس و فیلمبرداری پشت‌صحنه: زینب حسینی نژاد، مترجم: سپیده اشرفی، تدارکات: آیدین اسدی، آوا: بهناز حکیم، تولیدشده در سییرا استودیو.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مستانه مهاجر علی تصدیقی فیلم 13 سالگی فرهاد قدیمی علی تصدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند