Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در طول سالهای ۹۲ تا ۹۸ بیش از ۷۵ میلیون تن انواع کالا از مبدا استان حمل شده که این مقدار تناژ حمل شده توسط ناوگان استان، نزدیک به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار سفر طی سال های ۹۲ تا ۹۸ از دو پایانه بار و سیمان ارومیه و تنها شهرک حمل و نقل استان جابجا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون ۱۷۰ شرکت حمل و نقل داخلی کالا و نزدیک به ۳۵ هزار راننده و بالغ بر ۲۶ هزار ناوگان باری در استان موجود است که تاکنون رشد تقریبا 2 برابری تعداد ناوگان را شاهد هستیم و همچنین عمر متوسط ناوگان باری از 16.4 در سال ۹۲ به 14.8 در سال ۹۸ رسیده است.

این مقام مسئول در مورد کارت های هوشمند صادره برای رانندگان، گفت: تعداد کارت های هوشمند صادره در سال ۹۲ نزدیک به ۲۴ هزار عدد بود که این عدد در پایان سال ۹۸ به بالغ بر ۳۴ هزار عدد و صدور کارت هوشمند ناوگان باری نیز نزدیک به ۱۴ هزار کارت در سال 92 هم اکنون به تعداد بالغ بر ۲۶ هزار فقره رسیده است.

شکری ادامه داد: در این مدت تعداد ۱۰۵۰ پرونده رسیدگی به تخلفات رانندگان به کمیسیون ماده ۱۱ و تعداد ۶۳۳ پرونده رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا به کمیسیون ماده ۱۲ ارجاع شده است.

وی اظهار داشت: یکی از کارها و اقدامات شایسته در زمینه حمل کالاهای اساسی از بنادر جنوب کشور به استان، توزیع لاستیک بود که تا آخر تیرماه سال جاری بالغ بر ۷۵ هزار حلقه لاستیک تحویل و نزدیک به ۹۱ درصد آن به متقاضیان توزیع شده و همچنین تحقق بیمه تکمیلی رانندگان به عنوان یکی از مطالبات این قشر نقش به سزایی در جهت رفاه و آسایش آنها داشته است.​

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی لاستیک حمل و نقل ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه شدند.

بهزاد کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۳۶۹۰ نفر برای شهرستان زنجان است.

وی تعداد متقاضیان در مرحله تایید نهایی را ۶۱۷ نفر اعلام کرد و یادآورشد: از این تعداد برای ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب شده است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد متقاضیان تخصیص پروژه شده را ۱۰۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن هم به دلیل عدم احراز شرایط، رد درخواست شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج