Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@00:03:22 GMT

رزمایش کمک مؤمنانه با مشارکت بانک انصار شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۲۰۳۵

رزمایش کمک مؤمنانه با مشارکت بانک انصار شهرکرد

کارکنان شعب بانک انصار استان چهارمحال و بختیاری با تهیه بسته‌های معیشتی به یاری نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا شتافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سید شهاب دانیالی مدیر شعب بانک انصار استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای کمک های مؤمنانه با هدف حمایت از نیازمندان، با مشارکت کارکنان شعب 12گانه ی بانک انصار استان، 110بسته کمک معیشتی برای توزیع بین نیازمندان آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مرحله اول این بسته‌ها با مبلغ هر بسته 150میلیون ریال تهیه شده و در مراحل بعدی با کمک همکارانمان و مشارکت مردم در این امر خداپسندانه فعالیت خواهیم داشت.

دانیالی عنوان کرد: بانک انصار در حمایت از کسب و کارهایی که از شیوع ویروس منحوس کرونا آسیب دیده اند، اقدام به پرداخت تسهیلات با نرخ 12درصد کرده است که حدود 30میلیارد ریال اعتبار به این موضوع تخصیص داده ایم و تاامروز 15میلیارد ریال یعنی 50درصد آن اختصاص یافته و پرداخت شده و آمادگی داریم که با شروع ثبت نام و تکمیل پرونده نسبت به پرداخت مابقی نیز اقدام کنیم.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بانک انصار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد