Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان گفت: با مدیریت‌ غیرجهادی تحقق مطالبات مردمی امکان‌پذیر نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، ارسلان زارع ظهر امروز در آیین معارفه فرماندار جدید این شهرستان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین توفیقات دولت عمل به شعار جهش تولید است اظهار داشت: دولت تدابیر لازم را برای اجرای این شعار و سیاست‌های کلی نظام انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مدیران استانی باید از خرد جمعی و مشارکت مردمی در راستای توسعه استان استفاده کنند افزود: در شرایط کنونی کشور و به‌دنبال تشدید تحریم دولت استکبار، مشکلاتی برای مردم و دولت و نظام ما به وجود آمده است.

زارع با بیان اینکه با ایستادگی و همراهی آحاد ملت و خرد جمعی نخبگان بر این تحریم‌ها پیروز خواهیم شد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی‌های ملت ایران تدابیر مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و عملی کردن شعار جهش تولید است.

امام جمعه اهواز: برای حل مشکلات نیازمند مدیریت جهادی هستیمشمخانی: صنعت دفاعی ایران نماد مدیریت جهادی و مقاومت فعال استاستاندار آذربایجان شرقی: مدیران باید آستین‌ها را بالا زده و وارد گود مدیریت جهادی شوند

وی با بیان اینکه برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با تلاش و پیگیری مدیران استانی عملیاتی شده است خاطرنشان کرد:  از هفته‌های نخست فروردین ماه امسال این موضوعات در دستور کار قرار گرفت و جلسات متعدد ستاد اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه رفع مشکل واحدهای تولید و ارتقای سطح ظرفیت آنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است اظهار داشت: در پنج ماهه نخست امسال در استان موفقیت‌های خوبی داشتیم که این روند با قدرت ادامه خواهد داشت.

زارع با اشاره به اقدامات دولت در استان گیلان در حوزه مبارزه با ویروس کرونا نیز خاطرنشان کرد: قطعا اگر همراهی‌های مردم و ستاد  مبارزه با کرونا نبود مشکلات زیادی داشتیم که از همکاری همه مردم عزیز گیلان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید و شرایط خاص کشور با تلاش‌های عادی و مدیریت غیرجهادی تحقق مطالبات مردمی امکان‌پذیر نیست افزود: باید تلاش‌های مدیران مضاعف و پیگیری‌ها مستمر باشد و تاکید می‌کنم مدیران استانی باید جهادی عمل کنند. 

استاندار گیلان، تاثیرگذاری اقتصادی شهرستان مرزی بندر آستارا را در سطح استان و کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: فرماندار جدید آستارا باید از ظرفیت‌های مرزی، دریایی و ریلی به نحو احسن استفاده کند و جزو اولویت‌های کاری خود در شهرستان بداند.

زارع با اشاره به امنیت بالای شهرستان مرزی بندر آستارا و قدردانی از تعامل مرزنشینان با مسئولین شهرستانی اظهار داشت: امیدواریم با ادامه این روند شاهد بهبود شاخصه‌های امنیتی این شهرستان مرزی باشیم که این عامل بسترساز توسعه اقتصادی خواهد بود.

مقام عالی دولت در گیلان با اشاره به موقعیت ویژه جغرافیایی شهرستان آستارا افزود: این موقعیت‌های ویژه شهرستان آستارا مدیران و مسئولین استانی را ملزم می‌کند که نگاه ویژه‌ای را به شهرستان آستارا داشته باشیم.

زارع با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به این شهرستان استراتژیک دارد تصریح کرد: در راستای اجرای خط آهن آستارا_رشت، دولت برنامه‌های مهمی برای اجرای این طرح دارد که طبق تصمیمات اخذ شده، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در ماه‌های آینده حجم عملیاتی این پروژه را بیشتر کنند.

استاندار گیلان در پایان از تمام نخبگان و اندیشمندان استان خواست برای پیشبرد و جلب رضایت مردم در راستای توسعه استان گیلان به دولت کمک کنند.

در پایان این مراسم، عباس صابر به‌عنوان فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.

انتهای پیام/617/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار گیلان مدیریت جهادی شهرستان مرزی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به این فرمایش امام راحل که قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی نداشتن مسکن مشکل اساسی مردم به شمار می‌رفت، گفت: امام راحل امید داشتند دولت‌های آتی مشکل مسکن را حل کنند، هر چند وضعیت مسکن قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و قبل از انقلاب بخش بزرگی از شهرها را حلبی آبادی‌ها تشکیل می‌داد اما امروز مستأجران هم مسکن مناسبی دارند و بد مسکنی چندان زیاد نیست.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به مهاجرت مردم از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ گفت: عزم دولت سیزدهم حل مشکلات بخشی از مردم در حوزه مسکن است.

روحانی‌نژاد تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خانه دار کردن مردم، در بازسازی حوادث بعد از زلزله و سیل، گام‌های بلندی برداشته است و دلیل آن هم وجود گروه‌های جهادی است که در حوادث جزو اولین گروه‌ها هستند که در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت خانه‌های جدید تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت این گروه‌های جهادی برای نوسازی مسکن استفاده کرد، گفت: دولت سیزدهم توجه بسیاری برای حل مشکل مسکن دارد و وزیر راه و شهرسازی نیز تمرکز خود را بر این موضوع گذاشته است.

روحانی نژاد اظهار کرد: زمین رایگان برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن برای اقشار کم درآمد در این دولت تخصیص یافته است. امیدواریم در سال‌جاری با تخصیص زمین برای ۵۰ هزار واحد مسکونی دیگر دولت سیزدهم به دوران طلایی ساخت مسکن کم درآمدها تبدیل شود.

کد خبر 6098549 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند