Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:42:14 GMT

تاثیر رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۵۲۵۱

تاثیر رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل

به گزارش خبرگزاری مهر، رپورتاژ در زمینه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش‌نامه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت‌های متداول و پربازدید مطرح شده‌است و به صورت یک خبر تبلیغاتی منتشر می‌شود.

رپورتاژ آگهی چیست؟

در ابتدا برای تأثیر رپورتاژ آگهی در گوگل بهتر است که با مفهوم رپورتاژ آگهی آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رپورتاژ آگهی به خبرهای تبلیغاتی گفته می‌شود که برای معرفی یک سایت و محصولات کسب و کارها انجام می‌شود که به طور معمول در سایت‌های معروف که بازدهی و بازخورد بیشتری دارند، مشاهده و منتشر می‌شود. همانطور که گفته شد رپورتاژ اگهی تأثیر به‌سزایی در رتبه گوگل دارد. که در ادامه به توضیحات بیشتری در این زمینه می‌پردازیم.

به عنوان یکی از مزیت‌هایی که رپورتاژهای خبری دارد می‌توان به تأثیر آن در رتبه گوگل سایت‌ها اشاره کرد. در بیشتر مشاغل جهت گرفتن بک لینک‌های قوی و دائمی از رپورتاژهای خبری استفاده می‌کنند.

برای همه سوال است که رپورتاژ آگهی چه تأثیری در سئو سایت و بهبود رتبه یک سایت در گوگل دارد و یا اینکه چرا در تمام دنیا به عنوان یکی از مؤثرترین روش‌ها برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل از آن استفاده می‌شود؟

رپورتاژ یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی محسوب می‌شود که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و عرضه خدمات خود، از آن استفاده می‌کنند. بنابراین تأثیر به‌سزایی در تبلیغات یک سایت دارد و می‌تواند موجب جلب اعتماد مخاطبین بیشتری شود و مطالب موجود در سایت را مشتاقانه مطالعه کنند.

در نتیجه رپورتاژهای خبری تبلیغاتی است که به شکل یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در قسمت خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری انتشار می‌یابد. رپورتاژهای خبری از یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن به همراه عکس و هایپرلینک تشکیل می‌شوند.

رپورتاژهای خبری به چه نحوی باعث ارتقا رتبه سایت در گوگل می‌شوند؟

در محتوای رپورتاژ سه تا پنج کلمه کلیدی به عنوان یک لینک به سایت شما قرار دارد که به طور مستقیم مخاطب را به سایت شما هدایت می‌کند.متن‌ها در قسمت خبرگزاری‌های معتبر و رنک الکسای بالا در گوگل منتشر می‌شوند و در آرشیو قرار می‌گیرند.

سایت‌های معروف و پربازدید که دارای اتوریتی بالایی هستند، تأثیرگذاری فوق العاده‌ای در ارتقای سایت‌های گوگل دارند. در کل می‌توان گفت که این روش یکی از روش‌های دائمی تبلیغات برای یک سایت به حساب می‌آید که هیچ‌گونه محدودیتی نداشته و به طور مادام العمر در سایت‌ها قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های رپورتاژ آگهی موفق

· نحوه تهیه رپورتاژ آگهی بسیار حائز اهمیت است که لازمه آن یک تیم متخصص که دارای خبرنگارهای حرفه‌ای، مشاوره سئو و بازاریابی، برندینگ و متخصص سئو هستند.

· آگهی باید در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود.

· محتوای متن باید با توجه به نوع مخاطبان وب‌سایت منتشر، تا تأثیر گذاری آن بیشتر شود.

چگونه و با استفاده از چه روش‌هایی می‌توانیم تأثیرگذاری بر سئو سایت و برندینگ را افزایش دهیم و بهترین نتیجه را دریافت کنیم؟

در زمان تولید محتوای رپورتاژ آگهی باید دقت کنیم که محتوای یک کاتالوگ تبلیغاتی و یا قسمت درباره ما را انجام نمی‌دهید. کاتالوگ‌های تبلیغاتی قالب خبری ندارند، بنابراین باید در زمان نگارش توجه داشته باشیم کاربران را مجذوب خود کنیم. کاربران در سایت‌های خبری به دنبال متن‌های خبری و یا مقاله‌هایی هستند که تأثیر گذاری آنها بالا باشد. در صورتی که متن خود را به این شکل بنویسید تضمین می‌کنید که کاربران تا پایان، مطالب سایت شما را مطالعه می‌کند.

در سایت‌ها و رپورتاژ آگهی‌ها مهم‌ترین ویژگی و تمایز محصولات و خدمات ارائه می‌شوند و کاربران نسبت به فعالیت‌های شما کنجکاو می‌شوند و به سایت شما وارد خواهندشد.

در زمان نوشتن محتوای متن رپورتاژ آگهی باید دقت کنید که کلمات کلیدی را در جای درست و استاندارد آن‌ها استفاده کنید و دقت نمائید از نظر سئو نیز مشکلی نداشته باشد و همچنین مهم‌ترین کلمات را در وب‌سایت خود به کار ببرید.

برای اینکه محتوای شما تأثیر بسزایی داشته باشد، پیشنهاد می‌شود که از یک یا دو تصویر استفاده کنید و لوگوی برند خود را نیز بر روی عکس قرار دهید.

به طور معمول تولید محتوای رپورتاژ آگهی‌ها را یک تیم خبر انجام می‌دهد که از نظر سئو کاری نیز حرفه‌ای هستند و متخصص بازاریابی و برندینگ نیز محسوب می‌شود.

بازاریابی آنلاین و سئو چگونه انجام می‌شود؟

در صورتی‌که وب‌سایت شما از استانداردهای سئو و یک تولید محتوای منحصر به فرد برخوردار است ولی هیچ رتبه مناسبی در گوگل ندارید می‌توانید از رپرتاژ آگهی استفاده کنید که بهترین نوع تبلیغات یک سایت محسوب می‌شود. رپورتاژهای خبری در سایت‌های خبری بهترین روش برای سئو سایت می‌باشد که به طور قطعی و دائمی باعث بهبود و بهینه سازی سایت شما می‌شود.

بهترین روش تبلیغات اینترنتی و سئو چیست؟

رپورتاژ یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی اینترنتی سایت‌ها می‌باشد که روش کاربردی و دائمی تبلیغات محسوب می‌شود و کاربران با مشاهده لینک سایت‌ها و خبرگزاری‌هایی که در سایت‌های پربازدید انجام می‌شود، می‌توانند وارد سایت شما شده و از مزایای موجود در سایت آن بهره‌مند شوند.

تأثیرات رپورتاژ آگهی

· رپورتاژ آگهی‌ها در سایت‌های خبری باعث جلب اعتماد بیشتر مخاطبین می‌شود.

· در صورتی که تمایل به انتشار پستی از سایت خود در سایت‌های دیگر دارید باید مطلب خود را در سایت‌های معتبر و تخصصی منتشر کنید.

· حذف شدن پست شما در سایت‌ها باعث می‌شود پست باقی‌مانده تبلیغات به طور دائمی انجام شود.

· نمایش خبر منتشر شده در قسمت سرچ گوگل که بسیار تأثیر مثبتی دارد.

· معرفی برندها و محصولات دیگر کمپانی‌ها

خرید رپورتاژ آگهی؟

خرید رپورتاژ آگهی از طریق بک‌لینک‌ها و منتشر کردن متن‌های خبری در سایت‌های پربازدید انجام می‌شود.

* این مطلب صرفاً یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در مورد محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5019016

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات گوگل تبلیغات گوگل محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس آمار کرونا عاشورا بوشهر ماه محرم گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا شهرکرد سایت های خبری رپورتاژ آگهی انجام می شود محسوب می شود خبرگزاری ها عنوان یک بهترین روش سایت ها سئو سایت سایت شما وب سایت یک سایت روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد

گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت ۲۰ کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌اِن‌اِن، گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت 20 کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است.

گروه "فناوری برای آپارتاید ممنوع" No Tech for Apartheid که اخیراً تظاهراتی را در دفاتر گوگل سازمان داده بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت آمریکایی علاوه بر 30 کارمندی که هفته گذشته اخراج شدند، 20 نفر دیگر نیز از کار خود برکنار شده‌اند.

 این گروه ادعا می‌کند که برخی از کارمندان اخراج شده در اعتراضات و تحصن سه شنبه دو هفته گذشته در دفاتر گوگل در نیویورک و سانی ویل، کالیفرنیا، "نظاره گر غیرشرکت کننده" بودند و فعالانه شرکت نداشتند.

این بیانیه اخراج‌های دسته جمعی را در گوگل محکوم کرد و آن را "اقدام تهاجمی و انتقام جویی از روی استیصال" خواند.

سخنگوی گوگل از بیان دقیق تعداد کارگرانی که به دلیل اعتراضات اخراج شده‌اند خودداری کرد، اما در بیانیه‌ای که سه‌شنبه برای شبکهCNN  ارسال شد، تأیید کرد که اخراج‌های بیشتری رخ داده است.

سازمان دهندگان این اعتراض در عین حال می‌گویند که برخی از کارگران اخراج شده هیچ اختلالی در داخل دفاتر گوگل ایجاد نکرده‌اند.

"گروه فناوری برای آپارتاید ممنوع" در این بیانیه اعلام کرد که گوگل عصبانی شده است چرا که مدیران این شرکت از قدرتی که کارکنان در تحصن‌های تاریخی سه‌شنبه گذشته نشان دادند و همچنین از واکنش نادرست خود خجالت می‌کشند.

این بیانیه افزود: اکنون، این شرکت به هر کارمندی که از نظر فیزیکی در مجاورت تظاهرات بوده از جمله کسانی که اصلاً در این کمپین شرکت نداشته‌اند، ضربه می‌زند.

در گزارش سی‌ان‌ان آمده است: قتل عام غیرنظامیان در غزه شکاف عمیقی در افکار عمومی آمریکا ایجاد کرده است و اعتراضات گسترده علیه حمایت دولت ایالات متحده... از اسرائیل در سراسر دانشگاه‌ها و شرکت‌های این کشور در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

اعتراض کارکنان گوگل به قرارداد رایانش ابری این شرکت با دولت اسرائیل بیش از شش ماه پس از حمله 7 اکتبر حماس شکل گرفت و این در حالی است که حملات اسرائیل به غزه اکنون بیش از 34 هزار کشته برجای گذاشته است که بیش از 70 درصد از کشته شدگان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی