Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:07:03 GMT

فاز نخست دهکده ورزشی در بوستان ولایت پایتخت اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۶۰۸۶

فاز نخست دهکده ورزشی در بوستان ولایت پایتخت اجرا می شود

به گزارش روز سه شنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنی با بیان اینکه با ساخت این دهکده در بوستان ولایت حدود ۱۶۰ بازی و ورزش ایجاد خواهد شد اظهار کرد: اجرای این پروژه در بوستان ولایت تا دو سه ماه آینده آغاز می شود.

وی افزود: در بوستان ولایت حدود ۵۰ هکتار و در سرخه حصار حدود ۱۰۰ هکتار فضا برای ایجاد دهکده ورزش در اختیار سازمان ورزش قرار گرفته است، باید با برنامه ریزی کار را پیش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی اضافه کرد: فعالیت داخل دهکده ها نیز بر اساس فازبندی انجام می شود چرا که به صورت همزمان نمی توان همه ۵۰ هکتار را زیر بار پیش بینی این است که تا پایان سال ۱۴۰۰ هر چهار دهکده در فازبندی ها پیش برود و امیدواریم که با دوسه ماه فاصله، در آزادگان، سرخه حصار و کوهسار نیز فازبندی ها شروع شود.

مدیرعامل سازمان ورزش با بیان اینکه در دهکده ورزش بوستان ولایت ۱۶۰ بازی و ورزش ایجاد خواهد شد، گفت: ایجاد دهکده ورزش با کمترین بارگذاری و بیشترین ارائه امکانات فکری و بازیهای جذاب برای فرزندانمان در تهران، کاری خانواده محور و فرزند محور است.

وی ببا اشاره به اینکه فرزندان تجربیات خود را با والدین به دست می آورند و پدر و و مادر را وادار به دریافت تجربیات جدید خواهند کرد، افزود: به عنوان نمونه با فدراسیون سوارکاری به این جمع بندی رسیدیم که در تمام بوستانها فضایی با حضور اسب فراهم شود تا بچه ها ضمن آشتی با اسب با همکاری فدراسیون سوارکاری تبدیل به سوارکاران رده های ملی شوند.

وی ادامه داد: همچنین به عنوان نمونه دیگر بچه ها می توانند امکان استفاده از موتور کراس را در کلاسهای مختلف داشته باشند چرا که این  این ورزش می توانند با رعایت ایمنی کامل هیجان را به خانواده ها بدهد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران سوارکاری شهرداری تهران موتورکراس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران سوارکاری شهرداری تهران موتورکراس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران سوارکاری شهرداری تهران موتورکراس بوستان ولایت دهکده ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است

به گزارش صدای ایران از ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه‌ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل