Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در حال ساخت سالن مدرن‌تری در دل کوه‌های اطراف نطنز هستیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از صدا و سیما، علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص بررسی گام‌های کاهش تعهدات برجامی ایران در سایت‌های نطنز و فردو، اظهار کرد: در دو مرحله کار را جلو می‌بریم؛ در مرحله اولیه کارهای مقدماتی را در تأمین تجهیزات و راه‌اندازی مقدماتی یکسری سالن‌های تولید سانتریفیوژهای پیشرفته شروع کرده‌ایم، چرا که سالنی که زدند مربوط به سانتریفیوژهای پیشرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اقدام بلندمدت دیگر سازمان انرژی اتمی در این راستا اشاره کرد و گفت: با توجه به اقدام واقعاً خبیثانه و خرابکارانه‌ای که انجام دادند، تصمیم گرفته شد سالن مدرن‌تر، وسیع‌تر و فراگیرتری در همه ابعاد در دل کوه همان اطراف نطنز، تأسیس شود و کار هم شروع شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: در خصوص شناسایی عوامل خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نطنز نیز افزود: در این باره شورای عالی امنیت ملی اظهارنظر می‌کند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: سازمان انرژی اتمی علی اکبر صالحی سانتریفیوژهای پیشرفته سازمان انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • الماس‌هایی که دو ساعته تولید می‌شوند؛ دستاورد کیمیاگران مدرن چیست؟
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه