Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@04:39:53 GMT

4 درصدی نرخ بیکاری از اسفند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۷۸۷۵

ساعت 24 - نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موضوع اشتغالزایی و فضای کسب و کار با حضور معاون اشتغال وزارت تعاون بررسی و عنوان شد که نرخ بیکاری از زمان شیوع کرونا ۴ درصد رشد داشته است.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست امروز (سه‌شنبه 18 شهریور) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه آقای منصوری معاون اشتغال وزارت تعاون در کمیسیون برنامه حضور داشته و گزارشی درباره اشتغالزایی در کشور ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس اعلام معاون وزیر کار نرخ بیکاری در زمان شیوع کرونا در کشور یعنی از اسفند ماه سال گذشته تاکنون 4 درصد افزایش داشته و باید برای جبران و بازگشت به شرایط قبل برنامه‌ریزی فوق‌العاده و ویژه‌ای انجام داد.نایب رئیس کمیسیون برنامه مجلس تصریح کرد: می‌توان با بهسازی سریع فضای کسب و کار، حمایت و فعالسازی بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان، سرمایه‌گذاری در بخش مسکن بویژه در بخش بافت فرسوده، توسعه بازار منطقه‌ای، تثبیت و حفظ اشتغال‌های موجود، اشتغالزایی در مرزها به منظور تبادل و تعامل بیشتر با کشورهای همسایه و توسعه سهم خود در بازارهای منطقه‌ای به رشد اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور کمک کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کمیسیون برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • بیکاری جوانان از مهم‌ترین معضلات آبادان است
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی