Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عباسی، مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هر ساله دستگاه‌های اجرایی استان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند از همین رو امسال اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در گروه «سلامت و رفاه اجتماعی» در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در راستای سیاست‌ها و اهداف عالیه سازمان و بر اساس رویکرد مشتری مداری، دانش محوری و در راستای کاهش مخاطرات مالی و کاهش هزینه‌های درمانی از جیب مردم و اجرای برنامه‌های چهارگانه هوشمند سازی الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان و همچنین افزایش کیفیت خدمات درمانی و پرداخت به روز مطالبات مؤسسات درمانی طرف قرارداد و همچنین برطرف نمودن نیازهای بیمه‌ای اقشار کم درآمد جامعه جایگاه واقعی خود را در بین مردم پیدا کرده است.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این خدمات منجر به رضایت مندی بیش از ۹۳ درصدی بیمه شدگان استان شده است، ادامه داد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در قالب جشنواره شهید رجایی در سطح استانی و ملی و براساس شاخص‌های طراحی شده انجام می‌شود.

کد خبر 5019261

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بیمه سلامت رضا عباسی جشنواره شهید رجایی محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس آمار کرونا عاشورا بوشهر ماه محرم گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سجادی با عنوان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند