Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان مرودشت از برگزاری جشنواره ملی کتابخوانی و طراحی پوستر فتح خون توسط این دانشکده به مناسبت ماه محرم و صفر و همچنین گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در بخش طراحی پوستر با مزمون از کتاب فتح خونین شهید آوینی تا ۲۶ مهرماه ۹۹ نسبت به ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

او بیان کرد: کتابخوانی فتح خونین شهید آوینی نیز از دیگر بخش‌های این جشنواره است و شرکت کنندگان می‌توانند با مطالعه این کتاب در روز ۲۶ مهرماه ۹۹ از ساعت ۱۰ الی ۱۴ به صورت آنلاین و مجازی به سوالات پاسخ دهند.

امیری با قدردانی از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به جهت همکاری در برگزاری جشنواره ملی کتاب خوانی و طراحی پوستر فتح خون از تمام دانشجویان، اساتید و کارکنان خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره فرهنگی دعوت کرد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان مرودشت گفت: اختتامیه جشنواره نیز ۳۰ مهرماه ۹۹ از طریق وبینار آنلاین با حضور مسئولان استانی و کشوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر به سایت دانشکده فنی و حرفه‌ای مرودشت به نشانی p-marvdasht.tvu.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۷۱۴۳۳۱۳۴۷۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره ملی کتابخوانی فنی و حرفه ای طراحی پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسؤولان در گرگان رونمایی شد.

این رویداد ملی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در ۲ بخش صحنه ای و خیابانی از روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093882 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود