Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسحاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا محتوای فراخوان نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه‌ای در جنوب کرمان را شرایط شرکت در نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه ای توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد.

وی اظهار داشت: نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه ای توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان بسیج رسانه، انجمن سواد رسانه ای ایران و استانداری کرمان برنامه ریزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان موضوع این پویش را سواد رسانه ای و سبک زندگی معرفی کرد و از برگزاری این آئین در اسفندماه سال جاری خبر داد.

وی مدیریت مصرف رسانه ای در خانواده، دانستنی های ضروری برای استفاده از فضای مجازی، نقش افزایش سواد رسانه ای مردم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نقش مادران و پدران در آموزش تفکر انتقادی به اعضای خانواده، ملاک ها و معیارهای برقراری ارتباط در فضای مجازی، اصول و قواعد اخلاقی برای استفاده از فضای مجازی، فرصت های فضای مجازی برای ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی، راهکارهای تشخیص شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی و نقش کتاب و کتابخوانی در افزایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی را از محورهای اصلی پویش تولید محتوای سواد رسانه ای اعلام کرد.

وی نقش فضای مجازی در معرفی شخصیت سردار سلیمانی، سواد رسانه ای، تعادل بازار محصولات کشاورزی و جهش تولید و نقش سواد رسانه ای در مقابله با کرونا را از محورهای ویژه پویش تولید محتوای سواد رسانه ای اعلام کرد.

اسحاقی با بیان اینکه آخرین زمان ارسال آثار ۲۲ بهمن ماه سال جاری است اظهار داشت: زمان برگزاری اختتامیه این پویش اسفندماه امسال در شهر تاریخی جیرفت است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای پویش مراجعه و یا با شماره ۰۳۴۴۳۳۱۸۶۰۱ تماس برقرار کنند.

وی گفت: علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در پویش می توانند نسبت به بارگذاری آثار و محتواهای مردمی و حرفه ای در قالب های صوت، تصویر و متن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری داخلی یا خارجی اقدام نموده و سپس مشخصات خود و لینک صفحه مربوط به اثر را در تارنمای پویش به نشانی Mediatechs.ir ثبت کنند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رسانه های دیجیتال سواد رسانه ای جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رسانه های دیجیتال سواد رسانه ای جیرفت خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رسانه های دیجیتال سواد رسانه ای جیرفت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه ای جنوب کرمان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» به مناسبت هفته معلم به همت آموزش و پرورش البرز، والدین و دانش‌آموزان مدارس سراسر استان در پیام‌رسان شاد اجرا می‌شود.

هدف از راه‌اندازی این پویش، به تصویر کشیدن فداکاری‌ها، ابتکارها و خلاقیت‌های معلم و به‌نوعی قدردانی از مقام این قشر فرهیخته است تا بستری منسجم و کامل برای تجربه‌نگاری و الگوبرداری از رفتارهای مناسب معلمی فراهم شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند خاطره‌ای از معلم خود را در قالب فایل صوتی یا متنی در پیام‌رسان شاد به آی دی @M_talebian40 ارسال کنند.

کد خبر 6090299

دیگر خبرها

  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود