Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدیر درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: ۴۴ میلیون ایرانی به طور مستقیم از خدمات حوزه درمان تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

 شهرام غفاری در مراسم تودیع و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سلامتی تنها دارایی هر فردی است، گفت: ۴ سال قبل که به این استان آمدم کمبودها و مشکلات زیاد بود اما اوضاع استان نسبت به ۴ سال پیش تفاوت کرده است که از دکتر اکبری مدیر سابق درمان استان قدردانی و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور در ادامه به وضعیت سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: ۱۷۲ هزار میلیارد تومان بودجه سازمان تامین اجتماعی کشور بوده که ۴۰ هزار  میلیارد تومان‌ مربوط به حوزه درمان است.
وی با اشاره به اینکه حوزه درمان به طور مستقیم با ۴۴ میلیون نفر در سطح کشور ارتباط دارد، عنوان کرد: ۳۵ میلیارد تومان به طور مستقیم و ۱۷ هزار میلیارد تومان هم به درمان غیرمستقیم اعتبار اختصاص یافته است.
این مسوول با بیان اینکه تامین اجتماعی حوزه ارزشمند و مهمی است، افزود: اگر یک روز خدمات این حوزه عقب بیفتد آن روز باید احساس خطر کرد.
غفاری ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی علی‌رغم تنگناها و مشکلات کشور توانسته حقوق، مستمری و مطالبات طرف‌های قرار داد خود را به بهترین شکل و شیوه پرداخت کند.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی به لحاظ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جایگاه وزینی دارد، افزود:  در تعامل با همه سازمان‌ها، دانشگاه و بخش خصوصی هستیم و اگر هزار میلیارد بدهی داریم صد برابر این طلب داریم و بدهی‌ها به دلیل سوء مدیریت نیست بلکه به دلیل شرایط اقتصادی کشور است.
مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور بیان کرد:  میانگین سرانه هزینه شده در حوزه درمان این استان به سرانه کشوری بسیار نزدیک است.
وی بیان کرد: بودجه اداره‌کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۰ میلیارد تومان  است که ۶۰ درصد  در حوزه درمان مستقیم و ۴۰ درصد درمان غیرمستقیم هزینه می‌شود.
 در پایان این مراسم اصغر بهور به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی منصوب و از ۴ سال خدمات پیام اکبری قدردانی شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی درمان تامین اجتماعی میلیارد تومان حوزه درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل