Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از اتمام بازگشایی خیابان های منتهی به ایستگاه‌های چهار راه لاله (شماره۱۵)و گازران (شماره ۱۴)مترو تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مهندس مصطفی مولوی اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی خط یک مترو تبریز جهت بازگشایی مسیرها و خیابان‌هایی که سالیان گذشته به خاطر عملیات اجرایی مترو مسدود بودند دو ایستگاه گازران و لاله(نرسیده به چهاراه لاله) با تلاش شبانه روزی همکاران بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از صبر و تحمل همشهریان ساکن این مناطق گفت: اصناف، کسبه و همشهریان زحمات متعددی را در طول سال‌ها متحمل شده اند و قدردان صبر و تحمل آنها بوده و در تلاش هستیم تا این ایستگاه‌ها نیز بعد از تکمیل نازک‌کاری، جهت مسافر گیری در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در امتداد خط یک، در دو مسیر مسدودیت داریم و برای شهروندان نیز ایجاد مزاحمت شده است یکی از مسیر ها سه راه امین (ایستگاه میدان کهن) است که اخیرا بنا به دستور شهردار محترم محوطه‌سازی جهت بازگشایی خیابان بر عهده مترو قرار گرفته و عملیات اجرایی آن آغاز شده است و تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن شاهد بازگشایی مسیر باشیم.

وی گفت: نزدیک به ده سال است که اصناف و کسبه این مسیر متحمل زحمت هستند از این رو تمام همت خود را برای اتمام بازگشایی این مسیر به‌کار گرفته ایم.

مصطفی‌مولوی فرد اظهار کرد: در ایستگاه میدان امام حسین نیز در بخش کوچکی مسدودیت وجود دارد که ظرف دوماه آینده این مسیر نیز به صورت کامل بازگشایی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان قطار شهری خاطرنشان کرد: با رفع موارد فوق، طول مسیر ۱۸ کیلومتری خط یک و مسدودیت‌هایی که باعث مزاحمت مردم باشد دیگر نخواهیم داشت و اتمام نواقص خط یک، زیر زمین انجام خواهد شد.

معاون فنی و اجرایی سازمان قطار شهری تبریز و حومه نیز با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در خط یک مترو گفت: سه ایستگاه عبوری در مسیر خط یک وجود دارد که در حال حاضر عملیات عمرانی در این سه ایستگاه ادامه دارد.

مهندس رضا زائر از پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰درصدی خط یک قطار شهری خبر داد و گفت: بیشتر نواقص در این خط مربوط به تجهیزات است و امیدواریم با توجه به رو به اتمام بودن این خط باید تمرکز بیشتری روی خط ۲ و ۳ داشته باشیم تا از دیگر کلان‌شهرهای کشور عقب نمانیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مترو تبریز سازمان قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: با توجه به این فرمان رهبری، هر کسی باید در حوزه کاری خود، در عمل نشان دهد که به آن پایبند است و در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید حرکت کند.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه همواره تاکید دارد که دستگاه قضا باید در کنار مدیران اجرایی، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باشد و از اهرم‌های قانونی خود برای رفع مشکل تولید بهره ببرد. 

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بی‌تردید هر اندازه شاهد رونق اشتغال در استان و در نتیجه کاهش بیکاری باشیم به همان اندازه بزهکاری و اختلافات خانوادگی و در نتیجه تولید پرونده برای دستگاه قضایی به حداقل می‌رسد.

وی با ابراز خرسندی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی استان برای رفع مشکل تولید در آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به برخی مشکلات واحدهای تولیدی، باید همانند گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی تلاش کنند تا مشکلات این واحدها مرتفع و به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است