Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، نشست ستاد مرکزی شاهد به ریاست رئیس سازمان امور دانشجویان و با حضور رئیس سنجش آموزش کشور، رؤسای دانشگاه‌های فرهنگیان، جامع علمی کاربردی، پیام نور و نمایندگان معاونت آموزشی وزارت علوم و بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل این سازمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی صدیقی در این نشست، با اشاره به ابلاغ مقررات آموزشی جدید توسط وزارت علوم در تمام مقاطع تحصیلی در سال ۱۳۹۷ گفت: آیین‌نامه موجود تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر مطابق مقررات سال ۱۳۹۴ است و باید اصلاح و به روزرسانی شود.

وی حمایت‌های آموزشی هدفمند و موثر به منظور ارتقای بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر را ضروری دانست و گفت: برای این امر برگزاری کلاس‌های تقویتی و انتخاب استاد مشاور را به دانشگاه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

وی همچنین ایجاد سامانه یکپارچه برای گزارش‌گیری وضعیت تحصیلی و نیز رصد وضعیت آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقایسه با سایر دانشجویان دانشگاه‌ها را ضروری دانست.

رئیس سازمان امور دانشجویان، تکریم عزتمندانه و همچنین تشویق دانشجویان شاهد و ایثارگر ممتاز در دانشگاه‌ها را از جمله برنامه‌های ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها بیان کرد.

در ادامه این نشست، سید فردین تقی زاده، مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و دبیر این نشست، گزارشی از وضعیت آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های کشور و برگزاری چهارمین جشنواره ملی ایثار ارائه کرد.

وی ایجاد یک سامانه الکترونیک برای دریافت آمار و بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثار گر را از برنامه‌های ضروری و در دست اقدام اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثار گر دانست و گفت: برای دسترسی سریع و دقیق به یک آمار قابل استناد به ایجاد این سامانه نیاز مبرم داریم.

تقی زاده، طرح هدایت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر را از برنامه‌های اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر برشمرد و گفت: ملحوظ نمودن خدمات اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه‌ها در مشاوره و هدایت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثار و همچنین برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده آموزشی، پیشنهاد منظور کردن اعطای امتیاز در آیین‌نامه ارتقای رتبه علمی به هیات ممیزه مرکزی ارسال خواهد شد.

در ادامه این نشست، اعضای حاضر در جلسه دیدگاه‌های خود را درخصوص وضعیت موجود دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌ها و نیز موارد لازم در اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر مطرح کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان وزارت علوم وزیر علوم تسهیلات رئیس سازمان امور دانشجویان مجتبی صدیقی آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر امور دانشجویان دانشگاه ها آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یک هزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای یک هزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران سال گذشته حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال وام خرید مسکن پرداخت و مسکن ۱۰۲ نفر از ایثارگران مناسب سازی شد.

وی اظهارکرد: ۴۳۹ نفر نیز سال گذشته به مراکز آموزش فنی وحرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی شدند و ۲ هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکل های ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی، نمایشگاه های کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی گفت: «طرح سپاس» دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل با مشارکت تمام دستگاه های دولتی، دیدار مدیر کل در میز خدمت ارتباطات و مراجعه ۷۳۴ نفر، ملاقات عمومی و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درسال گذشته بود.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟