Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، «عبدالله دوم» شاه اردن سه‌شنبه شب (دیشب) در دیدار با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در کاخ الیزه دیدار کرد.

شاه اردن در این دیدار بر ضرورت تحقق صلح فراگیر و عادلانه بر اساس راه‌حل دو دولت به عنوان تنها راه ضامن تشکیل دولت مستقل فلسطین در مرزهای چهارم ژوئن ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه صادره از دفتر پادشاهی اردن آمده است که در این دیدار دو طرف بحران‌های منطقه‌ای و تلاش‌های مربوط به دستیابی به راه‌حل‌های سیاسی این بحران‌ها را بررسی کردند.

طبق گزارش خبرگزاری اردن (پترا)، دو طرف در این دیدار بر ضرورت توسعه چشم‌انداز همکاری بین دو کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه همکاری‌های اقتصادی و امنیتی و استمرار هماهنگی و رایزنی درباره مسائل دارای اهتمام مشترک تأکید کردند.

شاه اردن از تلاش‌های ماکرون در راستای آنچه حمایت از لبنان و ملت آن به دنبال وقوع انفجار بندر بیروت خواند، قدردانی کرد و استمرار هماهنگی با شرکای بین المللی برای حمایت از ملت لبنانی در این شرایط دشوار را مورد تأکید قرار داد.

در این دیدار همچنین تلاش‌های بین المللی برای مقابله با ویروس کرونا و حمایت‌های فرانسه از اردن برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای این کشور مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس‌جمهور فرانسه همچنین تلاش‌های شاه اردن برای تحقق صلح و حفظ امنیت و ثبات منطقه و جهان را ستود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ماکرون اردن فرانسه شاه اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید ابراهیم رئیسی، در جلسه پیگیری موضوعات ویژه این دو منطقه در مسجد ابوذر، واقع در محله فلاح حضور یافت.

رئیس جمهور پس از شنیدن گزارش مسائل و مشکلات اولویت‌دار مردم این مناطق، دستوراتی برای تسریع در رفع این مشکلات صادر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم