Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: نباید به‌صورت هیجانی با فروش و خرید در بورس برخورد شود و در این‌صورت همه سود می‌برند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره نشست مجازی دیروز روحانی و اردوغان گفت: گسترش روابط با همسایگان برای کشور مهم است. حجم روابط ما با ترکیه در مدت کرونا حدود 70 تا 80 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه به روابط سالیانه 30 میلیارد دلار تأکید شد و دو طرف اراده بر همکاری داشتند، ‌فکر می‌کنم با تصمیمات روز گذشته حجم معاملات افزایش یابد.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور درباره وضعیت بورس تصریح کرد: رسانه‌ها و صدا و سیما باید فرهنگ‌سازی کنند، در هیچ کجای دنیا بازار بورس کوتاه‌مدت نیست. اینکه بخواهیم با بورس هیجانی برخورد کنیم اشتباه است. نباید به‌صورت هیجانی با فروش و خرید در بورس برخورد شود و در این‌صورت همه سود می‌برند.

واعظی هم‌چنین درخصوص معرفی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: 4 نفر برای وزارت صمت کاندید شدند که رئیس‌جمهور یک نفر را به مجلس پیشنهاد می‌کند.

 

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ویولا آمهرد» (Viola Amherd) رئیس جمهور سوئیس امروز یکشنبه اعلام کرد که کشورش به اوکراین تسلیحات عرضه نخواهد کرد؛ زیرا قانون وضعیت اضطراری در این مورد اعمال نمی شود.

رئیس جمهور سوئیس در مصاحبه با روزنامه «بلیک» (Blick) در این ارتباط گفت: قانون وضعیت اضطراری مطرح نشده است. حق وضعیت اضطراری فقط در مواقع ضروری مانند بحران کووید- ۱۹ قابل استناد است.

«ویولا آمهرد» در این خصوص ادامه داد: پارلمان در حال حاضر در حال بررسی اصلاحیه قانون تجهیزات نظامی است.

به گزارش اسپوتنیک، این در حالیست که مسکو بارها نسبت به ارسال تدارکات نظامی به کی یف هشدار داده و تاکید کرده است که این تدارکات تنها به درگیری ها دامن می زند و هیچ شانسی برای تأثیرگذاری بر نتیجه مستقیم عملیات نظامی ویژه روسیه ندارد.

کد خبر 6097507

دیگر خبرها

  • ماکرون: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • آینده بورس در چند پرده
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند