Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@06:35:25 GMT

گلابدره به دست بانوان هنرمند محله رنگ می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۷۵۵۸

گلابدره به دست بانوان هنرمند محله رنگ می گیرد

خبرگزاری آریا - بانوان هنرمند محله گلابدره با استفاده از ایده ها و تکنیک های هنری، با نگاه زیست محیطی دیوارهای محله را رنگ آمیزی می کنند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سودابه سوداگرسرپرست اداره بانوان منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در راستای اجرای کارویژه های هنری به پیشنهاد اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در راستای ترویج هنر در کالبد شهر و با هدف ایجاد و توسعه زیبایی بصری، ارتقای تعلق محله ای، تقویت هویت مکانی ودلبستگی به مکان برای شهروندان درمناطق 22 گانه، فراخوان شرکت در اولین جشنواره کارویژه هنری بانوان با عنوان #نذر-هنر-زنان-در-شهر، در منطقه یک انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت : از آنجا که اگر هنر برگرفته از ذهن خلاق زنان هنرمند باشد تاثیر خود را بصورت دوچندان در جهت تحقق عدالت اجتماعی و تحقق تهران شهری برای همه در بر خواهد داشت ، در این جشنواره که با عنوان #نذر-هنر-زنان-در-شهر نام گذاری شده مجریان اصلی طرح زنان ودختران هنرمند حرفه ای وتجربی علاقمند به هنر عمومی و هنر محیطی شهر تهران به خصوص ساکنین محله گلابدره هستند.
سوداگر اضافه کرد: بر همین اساس فراخوان دعوت از بانوان و دختران هنرمند جهت مشارکت در اولین کارویژه هنری طراحی و ایده پردازی درمنطقه یک در محله گلابدره، کوچه کاشفی واقع در ناحیه 3 با توجه به شرایط محلی خاص به عنوان محله پایلوت کلید خورد و اجرای این طرح درموضوعات نقاشی دیواری و دیوارنگاره با تکنیک نقاشی، خط، رنگ آمیزی، کاشی شکسته، طراحی و ایجاد دیوار سبز، ساخت و نصب گلدان و اجرای ایده های هنری با نگاه زیست محیطی در نظر گرفته شده است.
سرپرست اداره بانوان افزود:علاقمندان می توانند نسبت به ارسال فایل آثار خود تا تاریخ25 شهریور ماه از طریق پیام رسان واتساپ به شماره 09127300670 خانم کاویانی دبیر اجرایی جشنواره در این طرح شرکت نمایند .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر چهارشنبه در همایش هویت عصری زنان در آینه قرآن و حدیث که با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار کرد: نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است و امروز دشمنان ضمن آگاهی از این نقش برنامه ریزی قوی در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: امروز در ایران اسلامی حضور زنان فرزانه، تحصیل کرده، خوش فکر و ممتاز اجازه بروز و ظهور به دشمنان را نمی‌دهد.

استاندار گلستان گفت: اسلام در نظام فکری جهان، الگویی برتر را رقم زده است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بانوان حماسه‌های بزرگی را خلق کردند، افزود: در دوران دفاع مقدس بانوان ما ضمن اینکه فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی داشتند ارزش‌های خود را حفظ می‌کردند.

زنگانه اظهار کرد: در جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند نقش بانوان در عرصه دفاع مطهر هستیم.

کد خبر 6094288

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»