Web Analytics Made Easy - Statcounter

چگونه تور کیش هتل داریوش را رزرو کنیم؟

آژانس ندا بال آسمان به عنوان یکی از باتجربه‌ترین مجریان تورهای داخلی رزرو تور کیش را برای مسافران راحت‌تر کرده است و شما می‌توانید با تماس با شماره ۴۴۳۷۸۲۱۵-۰۲۱ به سادگی تور خود را رزرو نمایید. جزیره زیبای کیش با امکانات ویژه‌ای که در اختیار دارد تبدیل به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور شده است که همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود امکانات تفریحی بسیار متنوع و همچنین هتل‌های لوکس و مجلل موجب شده است تا سفر به این جزیره گزینه‌ای مطلوب برای مسافران باشد. تور کیش از مشهد یکی از گزینه‌هایی است که آژانس ندا بال آسمان به شما ارائه می‌دهد. بناهای بسیار زیبا و با شکوهی نیز در جزیره ساخته شده که زیبایی‌های طبیعی آن را دوچندان کرده است. آژانس خدمات مسافرتی ندا بال آسمان مجری تور کیش لیست با دارا بودن لیست متنوعی از انواع هتل‌ها، گزینه‌های زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

هتل‌های جزیره کیش خدمات بسیار خوبی را به مسافران ارائه می‌کنند که کیفیت این خدمات با توجه به نوع هتل متفاوت خواهد بود. هتل‌های پنج ستاره نهایت کیفیت را در خدمات خود ارائه می‌دهن به باعث شده است این هتل‌ها همواره مورد توجه مسافران تور کیش باشد. رزرو تور کیش هتل داریوش به عنوان بهترین هتل‌ جزیره نخستین پیشنهاد آژانس ندا بال آسمان می‌باشد. هتل‌های چهار ستاره نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و در عین حال هزینه کمتری نسبت به هتل‌های پنج ستاره دریافت می‌کنند بنابراین می‌توانند انتخابی مناسب برای اقامت در جزیره کیش باشند.

علاوه بر این موارد اگر شما هم به اقامتی رویایی بر روی آب‌های خلیج فارس فکر می‌کنید تور کیش هتل ترنج پیش روی شما قرار دارد که به عنوان خاص‌ترین هتل کشور شناخته می‌شود و همینطور امکانات آن نیز خاص می‌باشند. نکته دیگری که درباره این هتل دریایی وجود دارد این است که هتل ترنج علاوه بر وعده صبحانه، نهار را نیز به مهمانان خود ارائه می‌کند تا مسافران دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های جزیره کیش هتل بزرگ پنج ستاره داریوش است که با طراحی بی‌نظیر خود به همراه کیفیت خدماتی که مشابه آن در کمتر هتلی در سطح کشور دیده می‌شود بهترین انتخاب برای اقامت در جزیره کیش است. هتل داریوش با الهام از طرح شکوهمند تخت جمشید طراحی و ساخته شده است و در نزدیکی ساحل شرقی جزیره کیش قرار دارد. رزرو تور کیش هتل داریوش اقامت در بهترین هتل جزیره را برایتان فراهم می‌کند.

این هتل بزرگ با ۱۹۳ اتاق بسیار مجهر و با طراحی فوق مدرن خود آماده میزبانی از مهمانان ارجمند می‌باشد. اتاق‌های هتل دارویش شامل اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا، اتاق دو نفره لوکس رو به باغ، اتاق دو نفره لوکس رو به دریا، سوئیت استودیو لوکس دو نفره، سوییت آتوسا دو نفره رو به باغ، سوییت آتوسا دو نفره رو به دریا، سوییت رویال چهارنفره رو به باغ، سوییت رویال چهارنفره رو به دریا، کابانا دونفره، کابانا سه نفره، کابانا سه نفره رو به دریا، کابانا دونفره حمام سانروف و کابانا سه نفره حمام سانروف می‌شود که امکانات بی‌نظیری را مانند ماهواره، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، قهوه‌ساز، بالکن، چیلر، دوش، صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله، کپسول آتش‌نشانی، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، دراور، سیستم پخش مرکزی فیلم و اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق برای رفاه حداکثری مهمانان ارائه می‌کنند.

لیست بلند بالای خدمات عمومی هتل نیز شامل از امکانات فوق‌العاده هتل بزرگ داریوش می‌توان به استخر رو باز، سالن بیلیارد، زمین پینت بال مجهز، زمین تنیس، سالن بدنسازی با مدرن‌ترین تجهیزات، آرایشگاه، غواصی در آب‌های خلیج فارس، ماساژ تایلندی با بهره گیری از کادری حرفه‌ای، ماساژ پا با ماهی و آتلیه عکاسی برای ثبت لحظات تکرارنشدنی اشاره کرد که همه این موارد نویدبخش اقامتی بسیار عالی در جزیره کیش هستند.

تفریحات بسیار متنوعی نیز در جزیره کیش برای هرچه لذتبخش‌تر کردن اقامت شما وجود دارد که مشابه آن‌ها را در جای دیگری پیدا نخواهید کرد. سفر به جزیره زیبای کیش امکان استفاده از این امکانات فوق‌العاده را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. پاراسل، شاتل، جت اسکی، قایق‌های تفریحی و سافاری مهیج کیش از جمله این تفریحات هستند.

برای مشاهده تورها و همچنین رزرو تور به سایت آژانس مسافرتی ندا بال آسمان مراجعه نمایید.

شماره رزرو تور: ۰۲۱۴۴۳۷۸۲۱۵

آژانس ندا بال آسمان https://nedabal.com

آدرس: تـهـران؛ خیابان ستـارخان - بین اسدی و خسرو مـجـتمـع مــرواریــد - طبقه‌ی چهار - واحـد ۳۶

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تور کیش هتل ترنج کیش رپرتاژ آگهی آژانس ندا بال آسمان تور کیش هتل داریوش جزیره کیش اتاق دو نفره رو به دریا نفره رو رو به باغ ترین هتل رزرو تور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد

به گزارش قدس آنلاین، یک سخنگوی سفارت چین در مانیل روز ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) گفته بود که دو کشور اوایل سال جاری میلادی بر سر یک «مدل جدید» برای مدیریت تنش‌ها در جزیره مرجانی توماس شول دوم توافق کردند.

با گذشت بیش از یک هفته از طرح چنین اظهار نظری، گیلبرتو تئودورو وزیر دفاع فیلیپین امروز شنبه مدعی شد که وزارتخانه او از هیچ گونه توافق داخلی با چین از زمان روی کار آمدن فردیناند مارکوس جونیور، رئیس جمهور این کشور در سال ۲۰۲۲، اطلاعی ندارد و طرف هیچ توافقی با پکن نبوده است.

وی همچنین اضافه کرد که مقام‌های وزارت دفاع فیلیپین از سال گذشته با هیچ کدام از مقام‌های چینی گفتگو نکردند.

پکن و مانیل در ماه‌های اخیر بارها در جزیره مرجانی که هر دو مدعی مالکیت آن هستند، با هم درگیری داشته‌اند.

فیلیپین در سال ۱۹۹۹ یک کشتی نیروی دریایی خود را به طور عامدانه در جزیره مرجانی توماس شول دوم که خالی از سکنه است، زمین گیر کرد تا ادعای مالکیت بر آن داشته باشد. این کشور به طور معمول کشتی‌های تدارکاتی را برای ارسال وسایل به سربازان فیلیپینی مستقر در این جزیره ارسال می‌کند.

فیلیپین چین را متهم می‌کند که این کشور از مانورها و شلیک گلوله‌های آب به کشتی‌های مانیل برای مختل کردن ماموریت‌های کشتی‌ها استفاده می‌کند.

تئودورو اظهارات سفارت چین در مانیل مبنی بر توافق دوجانبه را "بخشی از تبلیغات چین" خواند و افزود که فیلیپین هرگز وارد توافقی نخواهد شد که ادعای مالکیتش در این آبراه را به خطر بیندازد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه‌ای عظیم که هنوز پیدا نشده است
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان