Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@01:53:17 GMT

ویروس کرونا برج‌های تجارت جهانی را تهدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۰۱۱۲

ویروس کرونا برج‌های تجارت جهانی را تهدید می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز،‌ در حالی که ویرانه‌های دو ساختمان تجارت جهانی که در حادثه 11 سپتامبر 2001 تخریب شدند جمع‌آوری شده حالا کرونا ساخته شدن دوباره آنها را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش رویترز، در حالی به نوزدهمین سالگرد حادثه 11 سپتامبر نزدیک می‌شویم که این بار یک ویروس میکروسکوپی طرح ساختن دوباره برج‌های دو قلوی تجارت جهانی در نیویورک را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویشال گارگ، مدیرعامل مؤسسه بتر،‌ می‌گوید حالا مردم خیلی بیشتر نگران آن هستند که کسی به صورت آنها سرفه کند تا اینکه یک ساختمان منفجر شود.

پس از آنکه برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی و ساختمان‌های اطراف آن توسط تروریست‌های انتحاری القاعده به طور کامل تخریب شدند و در پی آن حدود 3 هزار نفر جان خود را از دست دادند اقتصاد منطقه جنوب منهتن در نیویورک به شدت آسیب دید.

اما سپس طرحی مطرح شد که در محل سابق برج‌های مرکز تجارت جهانی چند پروژه از جمله یک منطقه گردشگری، یک مرکز تجاری، سه آسمانخراش، یک مرکز حمل و نقل و همچنین یک موزه به ارزش 25 میلیارد دلار اجرا شود.

اما حالا شیوع ویروس کرونا اجرای این طرح‌ها را در هاله‌ای از ابهام قرار داده و متوقف کرده است.

با گذشت حدود 6 ماه از درگیر شدن ایالت نیویورک با ویروس کرونا حالا به سختی می‌تواند شاهد رفت و آمد افراد در جنوب منهتن باشیم.

بنا به اعلام مقامات شهر نیویورک تا کنون بخش دولتی و خصوصی حدود 25 میلیارد دلار برای بازسازی ساختمان‌های مرکز تجارت جهانی هزینه کرده‌اند.

انتهای پیام/

104 / 361 کرونا کرونا در آمریکا برج های دوقلو 11 سپتامبر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا در آمریکا برج های دوقلو 11 سپتامبر تجارت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد

به گزارش تابناک به نقل از روزیاتو، به نظر می‌رسد برخی از شهر‌ها ثروتمندان را جذب می‌کنند؛ به عنوان مثال شهر نیویورک را در نظر بگیرید که دارای ۳۴۰،۰۰۰ ساکن با ثروتی بیش از ۱ میلیون دلار است. اما بین میلیونر بودن و میلیاردر بودن تفاوت زیادی وجود دارد. پس ثروتمندترین‌ها کجا زندگی می‌کنند؟

اینفوگرافیک زیر با استفاده از داده‌های فهرست جهانی ثروتمندان Hurun در سال ۲۰۲۴، ۲۰ شهری که بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان در سال ۲۰۲۴ را در خود جای داده‌اند، نشان می‌دهد.

 

رکود اقتصاد چین در طول سال گذشته بر ساکنان فوق ثروتمند آن در شهر‌های کلیدی تأثیر گذاشته است. پکن، شهری با بیشترین میلیاردر‌ها در سال ۲۰۲۳، نه تنها جایگاه خود را به نیویورک واگذار کرده، بلکه به رتبه چهارم سقوط کرده و از لندن و بمبئی هم عقب افتاده است.

 

در واقع تمام شهر‌های چین در فهرست ۲۰ شهر برتر بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴، بخشی از میلیاردر‌های خود را از دست داده اند.

شهر‌های هند پیشتاز هستند و دهلی نو (۶+) و بمبئی (+۳) بیشترین صعود را داشته اند.

در سطح کشور، چین و ایالات متحده با هم ترکیب می‌شوند و نیمی از شهر‌های برتر را به خود اختصاص می‌دهند. آن‌ها همچنین حدود نیمی از جمعیت ۳،۲۰۰ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق از تحصیل کرد
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت