Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین با بیان اینکه زمان رهایی از طرح سازش عربی فرا رسیده است، گفت: ابتکار عمل صلح عربی از همان ابتدا مرده به دنیا آمده است.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش المیادین، محمد ابو مجاهد در واکنش به مخالفت اتحادیه عرب با طرح پیشنهادی فلسطین در محکومیت عادی‌سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: زمان رهایی از طرح سازش عربی فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین ادامه داد: آنچه که امروز در اتحادیه روی داد، نشان از تصمیم برخی دیگر از کشور‌ها برای سازش است.

بیشتر بخوانید: امضا توافقنامه میان تل‌آویو و ابوظبی در کاخ سفید

وی در پایان با بیان این که ابتکار عمل صلح عربی از همان ابتدا مرده به دنیا آمده است، بر حق مردم فلسطین برای حاکمیت بر همه اراضی فلسطینی تأکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اتحادیه عرب عادی سازی روابط

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اتحادیه عرب عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان در آمریکا و اروپا خبر اول رسانه‌های دنیا + فیلم

دانشجویان در دانشگاه های مختلف آمریکا، تجمعاتی مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین و با شعار آزاد کردن غزه و مردم فلسطین برگزار کردند که با خشونت و برخورد پلیس آمریکا مواجه شده و این موضوع توجه رسانه های دنیا را به خود جلب کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • اعتراض دانشجویان در آمریکا و اروپا خبر اول رسانه‌های دنیا + فیلم
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری