Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@16:40:00 GMT

شرط موفقیت در بنیاد شهید مدیریت جهادی است

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۲۲۹۹

شرط موفقیت در بنیاد شهید مدیریت جهادی است

ایسنا/سمنان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: شرط خدمت موفق و مطلوب برای جامعه گرانقدر ایثارگران و برای جلب رضایت شهدا و خانواده معزز آنان، مدیریت جهادی با خلوص نیت است.

اوحدی امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور در دیدار با آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مدیریت جهادی، جهاد و تلاش در مسیر ارزش های الهی و اهل بیت(ع) شرط اصلی و لازم برای موفقیت خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از مصادیق آیه شریفه قرآن کریم این است که هر سختی در همان شرایط لذتی به همراه دارد و خدمت در بنیاد شهید و برای خانواده معزز شهدا نیز از این دست می باشد که علاوه بر سختی های موجود، برکت فراوانی را برای زندگی های ما به همراه خواهد داشت.
اوحدی با بیان اینکه حل مسکن جامعه ایثارگران و اشتغال فرزندان این عزیزان، در خود استان ها انجام پذیر است، خاطرنشان کرد: سفر به استان سمنان دهمین سفر استانی ما در کشور است و انشالله در آینده هر هفته در یک استان برای رسیدگی به امورات جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا، حضور خواهیم یافت.
معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: کار در بنیاد شهید و امور ایثارگران و رسیدگی به امورات و مطالبات خانواده عزیز و گرانقدر شهدا و جانبازان، امری بسیار سخت، ارزشمند و دارای اهمیت فراوان است و باید به صورت ویژه برای موفقیت در این حوزه و حل مشکلات جامعه ایثارگران گام برداریم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه حل مشکل مسکن و اشتغال فرزندان ایثارگران و جانبازان از جمله مسائل و مواردی بود که در این سفر مورد توجه قرار گرفت، از انعقاد تفاهمنامه ای به منظور آماده سازی و در اختیار قرار دادن زمین به ایثارگران و جانبازان برای ساخت مسکن خبر داد و گفت:استاندار سمنان در این خصوص تلاش بسیار مطلوبی داشتند و امروز کار بسیار بزرگی با مدیریت ایشان برای حل مسکن و اشتغال جامعه ایثارگران صورت گرفت.
گفتنی است ،در این دیدار آشناگر استاندار سمنان نیز حضور داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بنیاد شهید سمنان بنیاد شهید و امور ایثارگران جامعه ایثارگران بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور