Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تجمع اعتراض آمیز مردم در محکومیت توهین به پیامبر اکرم (ص) و مقدسات اسلام امروز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه در صحن امامزاده یحیی (ع) ساری برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم  نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم در فرانسه و آتش سوزی قرآن کریم در سوئد ،گفت: دشمنان با توهین به مقدسات می‌خواهند حساسیت مسلمانان به مقدسات اسلامی را کم و عادی سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او  این اهانت را یک گناه بزرگ و نابخشودنی اعلام کرد و افزود: سیاست‌های عمیقا ضداسلامی عامل اصلی این اهانت هاست که ریشه در سیاست‌های استکباری صهیونیست‌ها دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لایینی با اشاره به اینکه دشمنان با این اهانت‌ها به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه و عادی سازی چنین رفتار‌هایی هستند ، گفت: هشیاری به چنین مسائلی وظیفه اصلی مسلمانان جهان هست و باید با این رفتار‌ها برخورد دشمنانه داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه از مجامع بین المللی باید اینگونه اقدامات را محکوم کنند، افزود: از مردم ایران نیز انتظار می‌رود که احترام مقدسات خود را حفظ کنند تا دیگر کشور‌ها به دنبال سوء استفاده نباشند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توهین به مقدسات نماینده ولی فقیه در مازندران قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان آلمانی که علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه تجمع اعتراض آمیز و بدون خشونت برگزار کرده‌اند از برخورد خشن پلیس و دستگیری‌های بسیاری از آنان از دولت و نیرو‌های نظامی این کشور گلایه‌مند هستند.

یکی از این دانشجویان آلمانی خطاب به دوربین می‌گوید: نمی‌گذارند اعتراض کنیم، بر سر ما فریاد می‌کشند، ما تهدید می‌شویم، زیرا با نسل‌کشی جاری در غزه مخافیم، پشتیبانی مالی زیادی وجود دارد که باعث از دست رفتن جان‌های بسیاری شده است. اینجا همه با هم علیه استعمار، فاشیسم و مهاجرت اجباری مردم غزه ایستاده‌ایم.

دانشجوی دیگری می‌گوید: ما از ۸ آوریل در اینجا در حال اعتراض علیه اشغالگران در کنار ساختمان مجلس و دفتر صداعظم آلمان هستیم، ۸ آوریل روزی بود که آلمان به دیوان بین‌المللی دادگستری رفت آن هم به اتهام کمک و تشویق به نسل‌کشی، امروز صبح به بهانه‌های واهی از چادرهایمان بیرون شدیم، خشونت پلیس علیه اعتراض مسالمت‌آمیز ما بیش از اندازه بود.

این فیلم را می‌توانید در زیر ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

به گزارش آنا، طی چند روز گذشته دانشجویان سراسر جهان از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، هند، نیویورک، سوئد و ... علیه جنایت و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه دست به تظاهرات مسالمت‌آمیز زده‌اند اما با مقاومت و سرکوب شدید پلیس و نیروهای نظامی در این کشورها روبرو شده‌اند.

همچنین در فیلم زیر اساتید دانشگاه نیویورک مقابل نیروهای پلیس ایستاده‌اند تا از دسترسی آن‌ها به دانشجویان در جریان تجمع همبستگی با غزه جلوگیری کنند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • اعتراض دانشجویان فرانسوی به نسل کشی در غزه