Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اهتمام این سازمان در جهت حفظ و توسعه فضای سبز میادین میوه و تره بار، گفت: به این منظور، علاوه بر فضای سبز میدان مرکزی میوه و تره بار، فضای سبز 22 میدان میوه و تره بار و بازارهای بزرگی که از باغچه برخوردارند، به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آریا به نقل از  روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اشاره به اینکه اصولاً خدمات این سازمان به گونه‌ای طراحی شده که ناظر به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است که خود را در انجام آنها متعهد می‌داند، افزود: سازمان مدیریت میادین نه تنها نسبت به تهیه و توزیع محصولات و کالاهای مورد نیاز مردم و کمک به معیشت خانواده‌ها احساس مسئولیت می‌کند، بلکه نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی نیز دغدغه و توجه جدی دارد.
وی با اشاره به پایبندی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نسبت به شهروندان در ارائه محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، اظهار کرد: کمک به حفظ محیط زیست، یک وظیفه سازمانی نیست، بلکه وظیفه‌ای اخلاقی در قبال شهر و شهروندان است که با توجه به گستردگی میدان مرکزی میوه و تره بار و گسترش میادین میوه و تره بار در سطح شهر، آن را به شکل ویژه مورد توجه قرار داده‌ایم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در مورد اقدامات انجام شده به منظور حفظ و توسعه فضای سبز میدان مرکزی میوه و تره بار خاطرنشان کرد: به منظور صرفه‌جویی در برداشت از سفره‌های آب زیرزمینی و جذب بیشتر و ماندگاری طولانی‌تر رطوبت خاك، علاوه بر تغییر ساعات آبیاری این میدان از روز به شب در فصول بهار و تابستان، گسترش فضای سبز با کاشت درختان مناسب در این مجموعه 270 هکتاری نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میادین سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران میوه و تره بار فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج

مدیریت شهری کرج در پی انتشار فیلمی در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری همچنین فضای مجازی در خصوص قطع درختان پارکرود توضیحاتی را ارائه داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار فیلمی در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری همچنین فضای مجازی در خصوص قطع درختان پارکرود توضیحات لازم جهت شفاف‌سازی و آگاه‌سازی به شهروندان ارائه شد.

با حضور کارشناسان فضای سبز واداره املاک و باغات در محدوده اجرای پروژه پارکرود واقع در عظیمیه حاشیه بلوار شورا روشن است که عوامل شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو شامل آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب و پیمانکار اجرای امور‌ عمرانی مربوط به آن سازمان‌ها بدون اخذ مجوز از مبادی رسمی اقدام به قطع 20 اصله درخت کرده‌اند.

سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، با استناد به قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز علیه سازمان‌های مذکور اعلام جرم کرده و پرونده تعقیب و مجازات مرتکبان این خسارت در مراجع قضایی در حال پیگیری است.  

در پایان مجموعه مدیریت شهری ضمن تقدیر از دغدغه‌مندی شهروندان فهیم و اهالی ‌رسانه از تلاش‌ها و پیگیری‌های دوستدران محیط زیست که با انعکاس به رسانه‌ها و پیگیری از این مجموعه در مسیر مطالبه حق به شهر قدم برداشتند تشکر و قدردانی می‌کند و اعلام می‌دارد که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این زمینه است.

انتهای پیام/‌

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون