Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در پنج ماهه امسال نسبت به سال قبل ۶۵ درصد رشد در ارزش ریالی کشفیات داشته ایم، افزود: تمرکز ما در پرونده های بالای ۱۰۰ میلیون تومان و ۵۰۰ میلیون تومان است که در گروه اول ۱۹ درصد و در گروه دوم ۱۵۵ درصد رشد را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ"حمیدرضا میرحبیبی" امروز ۲۰ شهریورماه در جلسه کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی به صورت مستقل از پلیس آگاهی فعالیت می کند و عملکرد خوبی در سال جاری داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه در پنج ماهه امسال نسبت به سال قبل ۶۵ درصد رشد در ارزش ریالی کشفیات داشته ایم، افزود: تمرکز ما در پرونده های بالای ۱۰۰ میلیون تومان و ۵۰۰ میلیون تومان است که در گروه اول ۱۹ درصد و در گروه دوم ۱۵۵ درصد رشد را شاهد هستیم.

میرحبیبی با اشاره به اینکه در پرونده های سوخت و احشام کاهش داشته ایم اما اخیرا هر دو مورد در حال افزایش است، بیان کرد: در لوازم آرایشی بهداشتی و پوشاک همچنان قاچاق زیاد است و در آرد و گندم کشفیات خوبی داشته ایم.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان گفت: مواد خوراکی به ویژه نوشیدنی های قاچاق در سطح عرضه وجود دارد و باید در سطح عرضه با این موارد، لوازم خانگی و آرایشی بهداشتی برخورد کنیم و اتاق اصناف باید پیگیری و تذکرات لازم را بدهند.

وی با بیان اینکه در بحث قاچاق احشام دام عشایر مورد سوءاستفاده قرار می گیرد و در ضبط و برخورد مشکل داریم و باید این مسئله حل شود، در ادامه اظهار کرد: شیرخشک جزو کالاهای استراتژیک است و خبر داریم این محصول از کشور قاچاق می شود و باید از این مسئله جلوگیری کنیم.

میرحبیبی بیان کرد: نیاز استان سیستان و بلوچستان در طول سال ۲۵ تن شیرخشک است اما ما محموله های زیادی را در طول سال کشف می کنیم و باید برای این مسئله تدبیری اندیشیده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس اقتصادی قاچاق كالا و ارز اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی میلیون تومان استان کرمان داشته ایم درصد رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.


وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل سه برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.


محدصی نژاد افزود: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان