Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تقویم طرفداری امروز به برکناری جنجالی علی دایی و حضور حمید درخشان روی نیمکت پرسپولیس پرداخته ایم. 

تقویم طرفداری امروز به 20 شهریور اختصاص پیدا کرده است. 

 

ستار همدانی در آستانه پیوستن به النصر امارات

ستار همدانی بازیکن باسابقه تیم استقلال تهران برای پیوستن بـــه باشگاه النصر امارات عربی متحده با مسوولان این باشگاه به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است قراداد نهایی همکاری ستار همدانی با باشگاه النصر توسط علـی فتحالله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال و مسوولان النصر امروز به امضا برسد.  میلان ماچالا مربی تیم النصر ضمن ابراز خرسندی از پیوستن ستار همدانی به این تیم از سطح تمرینات وی در مدت دوهفته گذشته که در امارات بسر می برد و نیز در بازیهای دوستانه ، ابراز رضایت کرد. (۲۰ شهریور ۱۳۸۰)

دادکان سرپرست تیم فوتبال امید ایران شد

از سوی " محسن صفایی فراهانی " رییس فدراسیون فوتبال دکتر " محـــمد دادکان " به سمت سرپرست تیم فوتبال امید ایران در بازیهای آسیایی 2002 پوسان کره جنوبی منصوب شد. دکتر "دادکان" هم اکنون نایب رییس فدراسیون فوتبال نیز هست که با حفظ سمت سرپرستی تیم اعزامی کشورمان را برعهده خواهد داشت. (۲۰ شهریور ۱۳۸۱)

محمد مایلی کهن خود را نامزد ریاست فدراسیون فوتبال کرد

محمد مایلی کهن " خود را برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال نامزد کرد. سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با حضور در فدراسیون فوتبال ، رسما خود را نامزد تصدی این پست کرد.
" حسین کفعمی " مدیرعامل اسبق باشگاه های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران ، " مسعود معینی " بازیکن و مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایــــران ، " یدالله گنجعلی خانی ، کیومرث غلامی و محمد خسروی " افرادی بودند که خود را نامزد نمودند. (۲۰ شهریور ۱۳۸۶)

كی‌روش هفته آینده برای امضای قرارداد به ایران می آید

رییس فدراسیون فوتبال از موافقت كارلوس كی روش با امضای قرارداد با تیم ملی ایران و سفر هفته آینده او به ایران خبر داد.  علی كفاشیان در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فوتبال پایه در آكادمی ملی فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال قراردادی كه برایش ارسال كرده ایم را پذیرفته و قرار است هفته آینده برای امضای آن به ایران سفر كند. (۲۰ شهریور ۱۳۹۳)

دايی:‌ اگر پيامك هم می دادند، سر تمرين نمی آمدم

علي دايي در ورزشگاه درفشي فر با بيان اينكه اين شيوه بركناري در هيچ كجاي دنيا مرسوم نيست،افزود: ‌اين ها از روز اول به دنبال بركناري من بودند و تيم و مرا از راست و چپ مي كوبيدند.  وي افزود: آنها به دنبال نتيجه نگرفتن تيم بودند و الان كه سه بازي آسان در تهران داريم، چنين تصميمي گرفتند. دايي ادامه داد: اين حق طبيعي و قانوني باشگاه است كه اگر مربي اي را نمي خواهد به آن مربي نامه بدهد و اعلام مي كردند، ديگر در اين تيم مسووليتي نداريد، مطمئن باشيد اگر حتي پيامك هم مي دادند سر تمرين حاضر نمي شدم. (۱۹ شهریور ۱۳۹۳)

درخشان و سياسی بدون توجه به دايی وارد رختكن پرسپوليس شدند

رييس هيات مديره و سرمربی جديد تيم فوتبال پرسپوليس تهران بدون توجه به علي دايي وارد رختكن تيم فوتبال پرسپوليس شده تا مراسم معارفه درخشان برگزار شود. حميد درخشان به عنوان سرمربي جديد پرسپوليس انتخاب و جانشين علی دايی شد. از نكات جالب اين بود كه سياسی و درخشان بدون توجه به علی دايی و افشين پيرواني كه روی نيمكت نشسته بودند، وارد رختكن شدند. (۱۹ شهریور ۱۳۹۳)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ستار همدانی ملی فوتبال ۲۰ شهریور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!

هفته گذشته تمرین تیم پرسپولیس با یک اتفاق عجیب همراه بود؛ جایی که دروازه‌بان جدید و جوان سرخپوشان با مدافع قطری این تیم کری‌خوانی جالبی داشت و در نهایت این موضوع به یک مصدومیت سخت و دردناک برای محمد گندمی انجامید.

در این تمرین محمد گندمی بار‌ها با عبدالکریم حسن کری‌خوانی داشت و در نهایت او را به یک ضیافت پنالتی دعوت کرد و مدعی شد که می‌تواند شوت مرد سال آسیا را مهار کند، چالشی که از سوی عبدالکریم پذیرفته شد.

البته همه چیز در حد شوخی و خنده بود و عبدالکریم هم که به قدرت ضربات خود ایمان داشت، به محمد گندمی جوان گفت که شوت خود را به وسط دروازه خواهد زد و اگر او بتواند توپ را مهار کند، برنده این چالش است.

محمد گندمی بازیکن جدید تیم بزرگسالان پرسپولیس است که به سهمیه جوانان این تیم اضافه شده تا در دوره مصدومیت علیرضا بیرانوند، این تیم همچنان سه دروازه‌بان را در تمرین خود داشته باشد.

همچنین او یکی از بازیکنان بااستعداد آکادمی پرسپولیس است که حتی از سوی حسین عبدی هم به تیم جوانان دعوت شده، اما این تمرین باعث شد تا او فعلا از فوتبال دور باشد.

در صحنه پنالتی، عبدالکریم با یک شوت هولناک وسط دروازه را هدف گرفت و محمد گندمی که قصد مهار توپ را داشت، با مصدومیت سخت مواجه شد. به نظر قدرت شوت عبدالکریم به حدی زیاد بوده که باعث شده تا هر دو دست گندمی از ناحیه مچ برگردد و دچار شکستگی شدیدی شود.

این در حالی است که با این شکستگی، محمد گندمی برای حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود و به عبارتی فصل برایش همین‌جا به پایان رسیده و باید از اواسط تابستان آماده بازگشت به زمین شود.

البته مدافع قطری پرسپولیس از اتفاق پیش آمده برای گندمی به شدت ناراحت بوده و جویای احوال این دروازه‌بان جوان شده است.

منبع:  ورزش سه

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!