Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:13:21 GMT

توهین به حضرت محمد(ص) اهانت به تمام پیامبران است

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۶۸۱۵

توهین به حضرت محمد(ص) اهانت به تمام پیامبران است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در تجمع مردم بجنورد که در میدان شهید بجنورد برگزار شد اظهار کرد: دو جریان حق و باطل در طول تاریخ بوده‌اند و تا قیامت ادامه خواهند داشت اما پایان کار این دو جریان را قرآن مشخص کرده است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: جریان حق تداوم، پیشرفت و کمال دارد و جریان باطل تظاهر به پیشرفت می‌کند و گاهی خودی نشان می‌دهد اما کاری از پیش نمی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باطل جولان می‌دهد اما دوام و انرژی حضور در صحنه را ندارد و فقط گاهی به صورت دزدی و محدود خودی نشان می‌دهد اما از آن طرف پیروزی نهایی در اختیار جریان حق خواهد بود،

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به توهین یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام گفت: بسیاری در طول تاریخ اراده کرده‌اند نور خداوند و پیامبر را خاموش کنند که هیچ گاه به جایی نمی‌رسند زیرا خداوند اراده کرده نور خود را بر مردم بتاباند و اراده خداوند بالاتر از همه اراده هاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حق را به درخت چنار و باطل را یک بوته کدو توصیف کرد که در کنار هم رشد کرده‌اند و بیان داشت: در نهایت حق صدها برابر بیشتر از باطل رشد می‌کند.

وی در ادامه به توصیف روحیات پیامبر اکرم پرداخت و افزود: ایشان به کمال مطلق رسید و لذا عصاره تمام پیامبران در وجود محمد (ص) است از این رو افرادی که خود را اهل کتاب می‌دانند و به پیامبر اسلام و قرآن توهین می‌کنند به دین، کتاب و پیامبر خود توهین کرده‌اند.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: پیامبر برای یک عده خاص نیامده و برای تمام بشر دستاورد بوده لذا اگر بشر بداند حرف پیامبر چیست از این اقدامات وقیحانه دست بر می‌دارد.

امام جمعه بجنورد در ادامه به اسلام ناب محمدی اشاره کرد و گفت: دشمنان از اسلام ناب می‌ترسند ولی در ظاهر ایران هراسی راه می‌اندازند زیرا ایران در ۴۰ سال گذشته به وجود نیامده است.

وی در انتها گفت: انقلاب با اسلام ذهن جهان را به خود مشغول کرد و از این رو دشمنان ایران و اسلام را همزمان مورد حمله قرار می‌دهند.

کد خبر 5020556

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد توهین به پیامبر محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس مراسم عزاداری آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شهرکرد شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بخشنامه مدیرکل حقوقی گمرک باطل شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • (ویدیو) بخشنامه مدیرکل حقوقی گمرک باطل شد
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • امام صادق(ع) و عبور از دوگانه‌های باطل
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»