Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:22:22 GMT

راشفورد: فصل قبل خوب نبودم، حتماً بهتر می‌شوم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۶۸۱۶

راشفورد: فصل قبل خوب نبودم، حتماً بهتر می‌شوم

مارکوس راشفورد می‌گوید در فصلی که گذشت می توانسته عملکردی به مراتب بهتر برای منچستریونایتد داشته باشد. او به هواداران قول داد در این فصل برای تیمش بدرخشد.

به گزارش "ورزش سه"‌، مارکوس راشفورد ستاره انگلیسی منچستریونایتد اعتراف کرد در فصل 2019-2020 می توانسته عملکردی به مراتب بهتر برای شیاطین سرخ داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین به هواداران قول داد در فصلی که به زودی آغاز خواهد شد برای تیمش بدرخشد و عملکردی بهتر به نمایش بگذارد.

 

 

در فصلی که گذشت درحالیکه یونایتد با هدایت اوله گنار سولسشر رتبه سوم لیگ برتر را بدست آورد و به سه نیمه نهایی راه یافت راشفورد برای این تیم 22 گل به ثمر رساند که بهترین آمار گلزنی او برای شیاطین سرخ بود. اما او می‌گوید وقتی در ماه ژانویه به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نیمکت نشین شده روند پیشرفتش مختلف شده و در دوران پساکرونا دچار پسرفتی قابل توجه بوده است.

 

راشفورد در صحبتهای خود گفت: " من در این فصل چهار پنج ماه را از دست دادم و خودم معتقدم می توانستم به مراتب بهتر کار کنم. ولی به هر حال این اتفاق نیفتاد. من هیچوقت به واقعیت پشت نمی کنم و می دانم که فصل آینده باید برگردم و نسبت به فصل گذشته به مراتب بهتر کار کنم".

 

 

ستاره انگلیسی شیاطین سرخ در ادامه گفت: " بازی کردن با پیراهن منچستریونایتد همیشه رویای من بوده و اینکه توانسته ام در این تعداد بازی برای تیمم به میدان بروم برای من مایه افتخار است. اما به عنوان فوتبالیست و به عنوان یک انسان دلم می‌خواهد دائماً پیشرفت کنم و هر روز بهتر از روز قبل باشم".

 

 

منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد مارکوس راشفورد مراتب بهتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

به دنبال انتشار خبر صدور حکم اعدام توماج صالحی، روز گذشته قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام توماج صالحی خواننده ایرانی که در حوداث سال ۱۴۰۱ دستگیر شده بود، بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.   در این راستا، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.   حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی شود /حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی