Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در واکنش به انتشار کلیپی مبنی بر ابتلای یک دانش آموز به کرونا در مدرسه و غش کردن وی در صف،گفت: بلافاصله با انتشار چنین کلیپی در فضای مجازی و نگرانی خانواده‌ها و تشویش اذهان عمومی و با درخواست رسمی آموزش و پرورش، پلیس فتا به پرونده ورود و بررسی‌های لازم را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: با توجه به بررسی‌ها مشخص شد که دانش‌آموز مذکور دچار کرونا نبوده است؛ بنابراین پلیس بازداشت و دستگیری عوامل ضبط فیلم و انتشار آن در فضای مجازی را در دستور کار قرار داد.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: بلافاصله فردی که کلیپ را ضبط کرده بود و همچنین فردی که آن کلیپ را در فضای مجازی بارگذاری کرده بود، شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: تشویش اذهان عمومی طبق قانون جرم است و پلیس اجازه نمی‌دهد که افرادی آرامش و آسایش مردم را با انتشار کلیپ‌های دروغین به مخاطره بیندازند.

انتهای پیام/

20 / 20 غش کردن دانش‌آموز در مدرسه سرهنگ رامین پاشایی تشویش اذهان عمومی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا بازداشت و دستگیری عوامل ضبط فیلم دستگیری عوامل ضبط فیلم و انتشار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تشویش اذهان عمومی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا دانش آموز عوامل ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب های اجتماعی می شود.

وی بیان داشت: تلاش می شود که با توجه به آسیب های فضای مجازی، برنامه های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه های طلایی با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

کد خبر 6093482

دیگر خبرها

  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند