Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سردیس سردار شهید علی هاشمی به دست استاد مجید محمدخواه ساخته شد.

ساخت این سردیس به همراه شاسی با ارتفاع تقریبی ۲۲۰ سانتیمتر از جنس فسفر برنز و به سفارش اداره کل نوسازی مدارس خوزستان به موسسه هنری محمدخواه انجام پذیرفت.

به گزارش ایسنا، به گفته علی قربانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، این اداره‌کل با تحقیقی که در خصوص هنرمندان زبده کشور در حوزه مجسمه‌سازی انجام داد، در نهایت تصمیم به واگذاری ساخت این سردیس به موسسه هنری محمدخواه و شخص استاد محمدخواه گرفت که این پروژه در مدرسه استعدادهای درخشان اهواز نصب و پرده‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شهید علی هاشمی سردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری

ایسنا/خوزستان دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

در آیینی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی برگزار شد، ۶۵ استاد نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور تجلیل شدند و دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در جمع این استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری که به مناسبت شهادت استاد مطهری و روز معلم برگزار شد، از علیرضا کیاست و رضا خجسته‌مهر از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان استادان نمونه دانشگاهی، تقدیر شد.  

کیاست عضو هیات علمی دانشکده علوم و استاد گروه شیمی این دانشکده و خجسته‌مهر عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و استاد گروه مشاوره این دانشکده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر