Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان گفت: عقبه هتک حرمت به قرآن کریم انحراف ذهن مسلمانان از اتفاقات خاورمیانه و صلح اسرائیل در امارات است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت‌الاسلام علی توکلی عصر امروز در تجمع مردمی محکومیت هتک حرمت به قرآن مجید و ساحت پیامبر اعظم (ص) که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حجت‌الاسلام علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری و اقشار مختلف مردم در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند تا نور خدا را خاموش کند و غافل از آن است که نور خدا خاموش شدنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمن به دنبال آن است تا با نسبت دادن‌های ناروا و نادرست و با نفوذ در مراکز تصمیم گیری و جنگ تحمیلی که مردم را نسبت به دستورات دینی کم اهمیت کند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان بیان کرد: اینکه در این مقطع تاریخ قرآن را آتش زدند زاییده فکر یک نشریه یا یک نویسنده نیست بلکه حکایت از یک جبهه در عقبه آن دارد.

وی با بیان اینکه این اقدامات بازخورد رشد و توسعه انقلاب اسلامی در سراسر جهان است گفت: انقلاب اسلامی هر روز گسترده‌تر و جامع‌تر به حرکت خود ادامه می‌دهد و دشمن قطعاً ساکت نمی‌نشیند.

توکلی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا اتفاقات خاورمیانه تحت عنوان صلح اسرائیل در امارات را تحت شعاع قرار بدهد و فکر مسلمانان را منحرف کند افزود: رهبر معظم انقلاب فرمود "این حرکت گناه بزرگ و نابخشودنی است و باید مراقب باشیم تا دشمن از این فضا استفاده نکند و اهداف شوم خود را جلو ببرد."

فریاد انزجار مردم کرمان از هتاکی به قرآن در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت طنین‌انداز شد کرما‌نی‌ها از جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت هتک حرمت قرآن را محکوم می‌کنند نماینده ولی فقیه در سوریه: اقدام ذلت‌بار امارات عزم جبهه مقاومت در یکسره‌ کردن کار رژیم صهیونیستی را جزم می‌کند

وی با بیان اینکه باید همه اقدامات دشمن را به‌ویژه در منطقه خاورمیانه رصد کرده و در مقابل آن موضع بگیریم گفت: رئیس جمهور فرانسه این حرکت را آزادی بیان می‌داند و می‌گوید نمی‌توانیم محدودیت قائل شویم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان با یادآوری اینکه چندین سال قبل دانشمند خود شما وقتی هولوکاست را بیان کرد محکوم کردید و او را زندان فرستادید افزود: مگر آن موقع آزادی بیان نبود.

وی با بیان اینکه چرا باید ارتباط مسئولان ما تلفنی یا غیرتلفنی با رئیس جمهور فرانسه تکرار شود گفت: در کنار مرقد مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت می‌گوییم که جایزه صلح نوبل را به ترامپ قاتل سردار سلیمانی اختصاص می‌دهند.

توکلی با اشاره به اینکه یک قاتل را برنده صلح نوبل مطرح می‌کنند بیان کرد: آیا از این اقدام خود خجالت نمی‌کشند؟ و این حرکت نشان از عمق کینه آنها از مکتب اسلام است.

وی با بیان اینکه دشمن به هر شکلی از نرم و سخت تلاش می‌کنند تا ضربه خود را به انقلاب اسلامی ایران که به اِذن خداوند در حال پیشرفت است بزند گفت: غرب همه چیز را از نگاه مادی می‌بیند در حالی که انقلاب اسلامی معنویتی دارد که بسترها را برای پیشرفت آماده کرده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه ما با جنگیدن جلو نرفتیم افزود: انقلاب ما انسان‌های مخلص جان بر کفی همچون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را دارد که صدای انقلاب اسلامی ما را به گوش دنیا رسانده‌ است.

وی با بیان اینکه اهانت به رسول اکرم (ص) اهانت به تمام انبیای الهی است گفت: باید دید چرا دولت‌های عربی نسبت به این حرکت ددمنشانه عکس العملی نشان نمی‌دهند.

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرآن کریم قرآن کریم رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان سیدالشهدای جبهه مقاومت انقلاب اسلامی هتک حرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان

شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی هرزگوین در بیانیه مشترکی تحولات جاری در غزه را لکه ننگی بر پیشانی بشریت دانستند.

به گزارش ایسنا، «احمد الطیب» شیخ الازهر روز دوشنبه میزبان «دنیس بچروویچ» رئیس جمهور بوسنی هرزگوین بود و در این دیدار دو طرف به بررسی مهمترین مسائل و چالش‌های پیش روی جهان اسلام پرداختند.

شیخ الازهر اظهار کرد: این دیدار برای ما بسیار ارزشمند است و تاثیر بسیار ویژه‌ای بر ما دارد چرا که همزمان با کشتار جمعی انجام شد که رژیم صهیونیستی در حق برادران ما در غزه انجام می‌شود و این به عنوان لکه ننگی بر پیشانی بشریت، یادآور جنایت کشتار جمعی است که در حق مسلمانان بوسنیایی در بوسنی هرزگوین انجام شد و به ما مسلمانان یادآور می‌شود که اتحادمان تنها راه بیرون آوردن امت‌مان از این بحران‌ها است.

الطیب در ادامه گفت: مشکل اصلی در تمام اتفاقاتی که برای ما رخ می‌دهد، واکنش ضعیف جهان اسلامی و عربی است و اساس این مشکل ضعف ناشی از تفرقه و پراکندگی است که ملت ما دچار آن است.

رئیس جمهور بوسنی هرزگوین نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در الازهر و دیدار با شیخ الطیب، تاکید کرد: آنچه در غزه در حال وقوع است لکه ننگی بر پیشانی بشریت است و این در درجه اول بحرانی اخلاقی است.

او با اشاره به اهمیت بسیار «برادری انسانی که شیخ الطیب و پاپ فرانسیس آن را ایجاد کرده به عنوان مهم‌ترین اصل اخلاقی در عصر کنونی»، گفت: ما باید به این اصول پایبند باشیم و آنها را به ویژه در این شرایط که با بحران‌های انسانی، اقتصادی و اجتماعی در مناطق مختلف جهان روبرو هستیم، به کار گیریم.

رئیس جمهور بوسنی در پایان به صورت رسمی از شیخ الازهر برای سفر به این کشور دعوت کرد و الطیب نیز از این دعوت استقبال و تاکید کرد که در اولین فرصت به بوسنی سفر خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»