Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@23:23:54 GMT

عمل جراحی دوم حمیده عباسعلی در آلمان انجام خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۰۹۶۲

حمیده عباسعلی در آلمان جراحی می شود.

رئیس فدراسیون کاراته می گوید با حمایت مسوولان ورزش، حمیده عباسعلی جهت خارج کردن پلاتین پای خود، مهرماه عازم کشور المان خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید حسن طباطبایی در خصوص اعزام حمیده عباسعلی برای درمان به آلمان اظهار داشت:

طبق هماهنگی صورت گرفته از سوی کمیته ملی المپیک، حمیده عباسعلی نخستین بانوی المپیکی کاراته ایران جهت خارج کردن پلاتین پای خود، مهرماه عازم کشور آلمان خواهد شد تا در کلینیک هانوفر تحت عمل جراحی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

پیش از این قرار بود عمل خارج کردن پلاتین از زانو عباسعلی بعد از المپیک انجام شود، اما با توجه به تاخیر در برگزاری مسابقات مذکور و داشتن زمان مناسب، تصمیم گرفته شد که این ورزشکار مهرماه راهی آلمان شود.

طباطبایی ادامه داد:

در همین خصوص صحبت‌هایی با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک انجام دادیم و مسوولان کمیته ملی المپیک محبت داشتند و به مانند عمل جراحی نخست روی زانوی عباسعلی، تمام هزینه های این عمل را نیز متقبل شدند.

رویس فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد:

سلطانی فر، صالحی امیری، علی نژاد و سعیدی در تمام این مدت نهایت حمایت را از کاراته داشته‌اند و وظیفه خود می‌دانیم از تمام این عزیزان تشکر کنیم. همچنین جا دارد که از دکتر امینی نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشیم که همواره یار و یاور ورزش بوده تا جایی که در عمل جراحی زانوی عباسعلی به واسطه عشق و علاقه به کشورمان، حاضر به دریافت دستمزد جراحی نشد.

طباطبایی در پایان تصریح کرد:

عباسعلی به محض خارج کردن پلاتین پای خود مجددا تمریناتش را از سر می گیرد تا آماده حضوری موفق در المپیک توکیو شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خارج کردن پلاتین حمیده عباسعلی عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد

به گزارش قدس خراسان،متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.
دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت‌آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.
وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • نامطمئن بودن روش پیکر تراشی برای لاغری
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد