Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فِرد، هافبک تیم فوتبال منچستر یونایتد سال گذشته سومین فصل حضورش در اولدترافورد را پشت سر گذاشت و در ۴۸ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت تا یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیمش لقب بگیرد.

هفته گذشته "دونی فن د بیک"، با قراردادی به ارزش ۳۴ میلیون پوند از آژاکس به منچستر یونایتد پیوست تا با حضور بازیکنانی، چون برونو فرناندز و پُل پوگبا، رقابت در خط میانی منچستر یونایتد بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال "فِرد" از خرید‌های جدید منچستر یونایتد استقبال کرد و قصد دارد برای حفظ جایگاه خود در ترکیب اصلی بجنگد. هافبک برزیلی منچستر یونایتد در مصاحبه با سایت ۲-۴-۴ اظهار داشت: می‌خواهم در منچستر یونایتد بمانم. دوست دارم بازیکن مهمی برای تیم باشم و جام‌های زیادی کسب کنم.

"فِرد" در خصوص پیوستن "فن د بیک" به منچستر یونایتد و به خطر افتادن جایگاه خود برای باقی ماندن در ترکیب اصلی گفت: آمدن فن د بیک به منچستر یونایتد به معنی تقویت شدن تیم است. وقتی در باشگاه بزرگی بازی می‌کنید، باید بدانید که همیشه رقابت وجود دارد. من به این موضوع عادت کردم، زیرا از روز اول همین طور بوده است.

او در ادامه گفت: ما برای فصل آینده به بازیکنان بیشتری نیاز داریم، زیرا دنبال موفقیت‌های بیشتر هستیم. مسابقات زیادی در پیش است و برای رقابت در هر جام، به یک تیم قدرتمند نیاز داریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه منچستر یونایتد لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از سری رقابت‌های معقوقه هفته ۲۹ امشب ساعت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود منچستر پایان یافت. تیم منچستریونایتد چندی پیش با پیروزی برابر کاونتری سیتی در ضربات پنالتی توانست به فینال جام حذفی انگلستان صعود کند. این تیم در فینال با منچسترسیتی رقابت خواهد کرد. 

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم