Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از نهاوند ؛ مراسم گرامیداشت سردار پرافتخار و عاشورایی شهرستان نهاوند شهید حاج محسن امیدی و آئین  رونمایی از کتاب خاطرات همسر این شهید والامقام  هما شالباف‌زاده برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار آبنوش معاون عملیات بسیج، امام جمعه، نماینده مردم، فرماندار و جمعی از مدیران و اقشار مختلف مردم نهاوند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان کشور در این مراسم گفت: گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و فرماندهان شهید شهرستان نهاوند یکی از کارهای پسندیده برای نسل جوان جامعه است.

وی ضمن بیان خاطراتی از سردار شهید حاج محسن امیدی، اظهار داشت: ازخصوصیات بارز سردار شهید حاج محسن امیدی جوانمردی این شهید گرانقدر بود و این شهید از جنس سردارانی مانند شهید حاج میرزا محمد سلگی بود.

وی افزود: این جمله معروف شهید امیدی که در شب عملیات می‌فرماید، شرط کربلایی شدن  درک کربلاست، جمله‌ای بسیار پر معنی و عرفانی است که ایشان به خوبی آن را درک کرده بود.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: بنده با تمام احترامی که برای شهدای استان همدان قائلم اما مسیح استان همدان را شهید حاج محسن امیدی می‌دانم.

در پایان این مراسم با حضور همسر شهید امیدی، خانم هما شالباف‌زاده از کتاب "هما" رونمایی شد، این کتاب حاوی خاطرات "هما شالباف زاده" همسر فداکار سردار شهید حاج محسن امیدی از فرماندهان نهاوندی لشکر سرافراز انصارالحسین (ع) استان همدان است.

لازم به ذکر است، سردار شهید محسن امیدی، از فرماندهان شجاع و از شهدای سرافراز  است که پس از انقلاب به عضویت سپاه پاسداران درآمد و با فرماندهی در گردان‌های حر و حضرت علی اکبر(ع) و در تیپ انصارالحسن(ع) همدان در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس حضوری فعال داشت.

این فرمانده دلاور در علمیات ۲۰ شهریور سال ۶۵ در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از چندین سال تفحص شد و به آغوش وطن بازگشت.

از نکات جالب این مراسم طراحی پرتره چهره شهید امیدی توسط یکی از بانوان هنرمند بود که در پایان مراسم به همسر معزز این شهید اهدا شد.

46

کد خبر 1431230

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان شهید حاج محسن امیدی سردار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!

این روزها بنرهایی از جهان پهلوان تختی در سطح شهر تهران می‌بینید که روی آن عبارت "پای تختی هستیم" نوشته شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ البته این جمله می‌تواند چندوجهی خوانده شود و به قول شعرا و ادبا، جناس دارد اما فارغ از برداشت اهل پایتخت بودن یا پای آرمان های تختی ایستادن، موضوع علاقه شهرداری به استفاده از برند پهلوان پرآوازه کشتی جالب‌تر است. 

حسین زاکانی پدر شهردار فعلی تهران، بعداز انقلاب مسوول برگزاری مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی بود!

این مراسم هرساله در روز فوت غلامرضا تختی اسطوره پهلوانی و کشتی‌گیر سرشناس ایران در آرامگاه ابن بابویه برگزار می‌شود. در این تصویر، حسین زاکانی را در عکسی که بابک تختی فرزند جهان پهلوان در آن حاضر است، می‌بینید: 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند