Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در آبان‌ماه ۱۳۹۸ در تهران خبر داد.

قدس آنلاین: موضوع برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی قرآن کریم از ابتدای امسال در جوامع قرآنی کشور مطرح می‌شود و در این راستا برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن که قرار بود فروردین‌ماه در مشهد برگزار شود به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد برای برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی با نظر وزارت بهداشت تصمیم‌گیری شود.

مهدی قره‌شیخلو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با فارس از تصمیم‌گیری این سازمان برای برگزاری مسابقات کشوری قرآن خبر داد و گفت: موضوع برگزاری مسابقات کشوری قرآن طی چند ماه در دستور کار مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه قرار داشت و در این راستا ضمن هماهنگی با وزارت بهداشت همه جوانب برگزاری مسابقات و موضوع رعایت پروتکل‌ها را در دستور کار قرار دادیم و نهایتاً تصمیم بر این شد این مسابقات به صورت حضوری و البته با رعایت همه ضوابط بهداشتی برگزار شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که موضوع عدم تجمع از جمله نکات مهم بهداشتی قلمداد می‌شود تصمیم بر این شد این رقابت‌ها فقط با حضور متسابقان و آن هم به صورت گروه گروه برگزار شود، یعنی شرکت‌کنندگان یک رشته در یک روز خاص حضور پیدا کنند و پس از پایان رقابت آن رشته در روز بعد شرکت‌کنندگان رشته دیگر به سالن مسابقات بیایند، همچنین مقرر شد تعداد مشخصی از افراد در سالن حضور پیدا کنند و موضوعات بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت کاملاً دقیق در رقابت‌ها اجرا شود.

قره شیخلو درخصوص زمان برگزاری مسابقات گفت: زمان رقابت‌ها در گذشته به این صورت بود که در ایام میلاد پیامبر (ص) برگزار می‌شد و امسال هم تصمیم گرفتیم در همان ایام مسابقات را برگزار کنیم، البته برنامه‌ریزی ما به این صورت است که هم برای مسابقات کشوری و هم برای مسابقات بین‌المللی یک بازنگری اساسی در خصوص زمان برگزاری داشته باشیم تا به این صورت هم مسابقات با دیگر رقابت‌های داخلی و بین‌المللی همپوشانی نداشته باشد و هم در فصول مناسب رقابت‌ها برگزار شود.

وی از برگزاری مسابقات کشوری در تهران خبر داد و گفت: با توجه به لزوم رعایت دقیق پروتکل‌ها امسال مسابقات را در تهران برگزار می‌کنیم تا خودمان بتوانیم به صورت دقیق بر ضوابط بهداشتی نظارت داشته باشیم، البته برنامه‌ریزی ما این است که همه استان‌ها بتوانند مسابقات بین المللی را میزبانی کنند اما با توجه به شرایط خاص امسال و شیوع بیماری کرونا این رقابت‌ها امسال در تهران برگزار می‌شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری مسابقات در هتل ارم تهران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این مکان سالن مناسبی برای برگزاری رقابت‌ها دارد تصمیم گرفتیم که مسابقات در هتل ارم برگزار شود تا محل اسکان و سالن مسابقات در نزدیکی هم باشد.

وی در ادامه از تشریح جزئیات بیشتر مسابقات نشستی خبری در روزهای آینده خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسابقات کشوری قرآن کریم مسابقات بین المللی قرآن کریم مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزاری مسابقات کشوری مسابقات بین المللی برگزار شود رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ یعقوب جباری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: این مسابقات، در رشته‌های قرائت تحقیق، احکام، نهج البلاغه، حفظ ۱۰جزء و حفظ کل قران برگزار شدو نفرات منتخب به رقابت‌های کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی