Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@12:29:13 GMT

روایت وزیر کشور از برگزاری انتخابات در شرایط کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۵۰۱۹

روایت وزیر کشور از برگزاری انتخابات در شرایط کرونا

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق داریم که انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۰ حوزه انتخابیه، ۲۳ شهرستان و ۸ استان، برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: تا الان الحمدالله روند کار بسیار خوب بوده و مشکل خاصی نداشتیم. ویژگی این مرحله از انتخابات مواجهه با کرونا بوده است که به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا عمل کردیم و همه شرایط آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی فضلی تصریح کرد: در ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا گفته بودند فاصله‌ها رعایت شود. مثلاً عنوان شده بود هر کسی که وارد می‌شود باید در حوزه رای گیری ماسک داشته باشد و خودکار شخصی بیاورد و ما هم امکانات ضدعفونی را گذاشته‌ایم.

وزیر کشور با تاکید بر حضور در ساعات اولیه انتخابات برای رای دادن، خاطر نشان کرد: امیدواریم این یک انتخابات سالم، خوب و قانونی در امروز داشته باشیم و در کنار آن بتوانیم آسیب شناسی و جمع بندی برای یک انتخابات باشکوه در ۱۴۰۰ برای ریاست جمهوری کنیم که اگر وضعیت کرونا تداوم داشته باشد این انتخابات می‌تواند الگویی باشد برای انتخابات ریاست جمهوری باشد.

216216

کد خبر 1431305

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور وزارت کشور انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

گروه اقتصاد و درآمد: مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: درمجموع 220 میلیارد تومان برای امر برگزاری انتخابات تخصیص یافته است.

 

به گزارش جماران، تقریبا هر دو سال یک بار انتخابات عمومی در کشور ما برگزار می شود. در اردیبهشت ماه سال 1403، دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار خواهد شد. بنابراین در لایحه بودجه 1403، برای برگزاری انتخابات، 176 میلیارد تومان بودجه هزینه ای در نظر گرفته شده است.

 

همچنین یکی از برنامه های شورای نگهبان در لایحه بودجه سال 1403 ، «نظارت بر انتخابات» است که در این زمینه 44 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. بنابراین درمجموع 220 میلیارد تومان برای امر برگزاری انتخابات تخصیص یافته است.

 

مرکز پژوهش های مجلس در گزارش خود تاکید کرده است: در این زمینه نکته مهم این است که می توان با تجدیدنظر در مکانیسم برگزاری انتخابات، در هزینه های عمومی کشور صرفه جویی کرد.

             

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود