Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@13:08:24 GMT

وظیفه مسؤولان پاسخ‌گویی به مطالبات مردم است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۶۰۶۴

وظیفه مسؤولان پاسخ‌گویی به مطالبات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌‌‌الاسلام سیدمحسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته ورامین، ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: روز دوشنبه سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام است که ضمن عرض تسلیت شهادت ایشان درسی که باید از سیره آن حضرت بگیریم، درس پیام‌رسانی و روشنگری است او پیام رسان نهضت کربلا بود و خطبه‌ها و مواضعش دستگاه بنی امیه را رسوا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز وظیفه همه ما این است که پیام رسان شهدا باشیم، افزود: آنچه آنها با خون خویش امضا کردند ما با قلم و بیان تبلیغ کنیم و این رسالت سنگینی است و شاید از برخی جهات سخت‌تر، برابر منحرفان، مفسدان و غارتگران ایستادن کار آسانی نیست.

امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی جهت معرفی ظرفیت‌های فرهنگی دینی و انقلابی شهر گفت: ورامین شهر بزرگ و دیار دیانت و فرهنگ و انقلاب است؛ برخی می‌خواهند با آبروی این شهر بازی کنند و این شهر ریشه‌دار در طول قرن‌ها سر پا ایستاده و فریاد دینداری و ولایتمداری سر داده و این مسجد جامع عظیم یکی از این جلوه‌های آن است.

وی ضمن تقدیر از برگزاری همایش فرهنگی ورامین دیار قیام بیان داشت: از همه دستگاه‌های خدماتی و فرهنگی فعالان فرهنگی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها می‌خواهم که فارغ از هرگونه گرایش و تفکر سیاسی برای حفظ سرمایه‌های فرهنگی شهرستان اهتمام ورزند و باید جوانان ورامین بدانند در چه شهری عمر می‌گذرد و در چه محیطی زندگی می‌کنند، شهری که هر واجب آن شاهد دینداری و تعهد مردم این منطقه بوده و امید است، جوانان عزیز با مطالبه به حق خود از مسئولان حافظ این ارزش‌ها باشند.

محمودی با بیان اینکه مردم در سطح شهر در حوزه‌های مختلف مشکلات را شاهد هستند یا مطالباتی را دارند، اظهار کرد: وظیفه مسئولان پاسخگویی به مطالبات مردم است؛ مسئولان باید به صورت صحیح و صریح و شفاف با مردم اقدامات خود را در میان بگذارند و مردم باید از جرائم باخبر باشند و برخوردها و اقدامات را بدانند و رسانه‌ها و فضاهای اجتماعی باید از مسئولان اقدامات خود را در حوزه‌های مختلف مطالبه کنند؛ مسئولان نیز موظف به اطلاع رسانی افکار عمومی هستند، مگر مسائل امنیتی و البته کسی در سؤال و پرسش هم حق تخریب توهین و افترا را ندارد.

وی بیان کرد: یکی از معضلات جدی در برخی مدیریت‌ها این است که یا مدیران بعضی دستگاه‌های حساس بومی یا ساکن شهر نیستند، احاطه بر کار و خدمت نیاز به بومی بودن مدیران در شهر دارد و برخی مدیران را حتی ما توفیق زیارتشان را پیدا نمی‌کنیم چه برسد به مردم، این از الفبای مدیریت است که متأسفانه به فراموشی سپرده شده است؛ آ‌نها که فقط جهات سیاسی و حزبی و انتخاباتی را می‌بینند، باید در سپردن مسؤولیت‌ها به متخصص‌ها و متعهدها توجه کنند و باید روزی پاسخگو باشند این مردم مستحق خدمت هستند.

خطیب موقت جمعه ورامین با اشاره به به وجود برخی مشکلات در تولید گفت: چرا اینقدر در تولید دچار مشکل هستیم و مردم مشکل دارند یا برخی مدیران چرا باید برخی تولیدکنندگان که باید دست آنان را بوسید پشت در ادارات سرگردان نگه می‌دارند، چرا برخی مدیران بین خود و مردم فاصله ایجاد کرده‌اند؛ این عملکرد به دین و اعتقادات مردم آسیب می‌زند.

محمودی اضافه کرد: با صدای بلند و با صراحت اعلام می‌کنم راه امام و رهبری و اسم دین این رفتارهای زشت نیست، آقایان مسؤول و غیر مسئول کشور و خاصه شهر ما ورامین تشنه خدمت است و نکته پایانی دیگر دولتمردان کثیف فرانسه را محکوم و اعلام می‌کنیم توهین به قرآن و پیامبر نتیجه عکس خود را دارد.

انتهای پیام/ 67037/م

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ورامین دین نماز جمعه امام جمعه محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی